Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:28:37 GMT

ابهام درباره زمین برگزاری دیدار پیکان- فجرسپاسی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۲۸۶۷

ابهام درباره زمین برگزاری دیدار پیکان- فجرسپاسی

محل برگزاری دیدار پیکان و فجرسپاسی شیراز هنوز مشخص نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، نارضایتی مسئولان و کادرفنی تیم فوتبال پیکان از زمین و امکانات ورزشگاه شهدای شهرقدس سبب شد تا دیدار گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.


با توجه به اینکه مسئولان باشگاه پیکان اعلام کرده اند دیگر حاضر نیستند در شهرقدس میزبان حریفان خود باشند، حالا آنها دو انتخاب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکانی‌ها یا باید بازهم دیدار های خانگی شان را به ورزشگاه کرج ببرند یا اینکه در ورزشگاه دستگردی تهران بازی کنند.


این در شرایطی است که ورزشگاه دستگردی در اجاره باشگاه سایپای تهران است و با توجه به همزمانی دیدارهای سایپا و پیکان ممکن است در آینده مشکلاتی برای چمن آن در حالت میزبانی همزمان ایجاد شود.


با این حال مسئولان هیات فوتبال تهران در صدد هستند تا بتوانند هماهنگی انجام دهند و پیکان در دستگردی میزبان حریفانش باشد و به کرج نرود. عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال تهران در این خصوص گفته است:‌«هفته گذشته فقط برای یک بازی به تیم پیکان مجوز خروج از استان دادیم. در حال رایزنی با مسئولان سازمان لیگ و مدیران ورزشگاه دستگردی هستیم تا با تغییر در برنامه بازی‌ها شرایطی ایجاد شود تا دیدارهایی که قرار است در زمین این مجموعه برگزار شود، فاصله زمانی بیشتری داشته باشد و پیکان هم در این استادیوم از حریفانش میزبانی کند.»


او افزود: «ما همچنان مخالف برگزاری دیدار پیکان و فجرسپاسی در کرج هستیم و همکاری‌های لازم را برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه دستگردی انجام می‌دهیم.»


گفتنی است؛ تیم فوتبال پیکان روز جمعه هفته جاری در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 15 میزبان فجرسپاسی شیراز است.

پیکان فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان فجر سپاسی ورزشگاه دستگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران با برتری مس رفسنجان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مس رفسنجان به‌پایان رسید.

جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه ۳۲ برای مس گلزنی کرد، اما شاگردان نویدکیا موفق به حفظ نتیجه نشده و دروازه حامد لک در دقیقه ۴۸ توسط ابوالفضل زمانی باز شد.

بازی با همان نتیجه تساوی پیش رفت و در نهایت در پنالتی‌ها تیم مس با نتیجه پنج بر چهار پیروز میدان شد، نویدکیا و شاگردانش اولین راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران کد خبر 747987

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس