Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@23:39:05 GMT

کلاس‌های درس در آبادان همچنان مجازی خواهند بود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۲۸۷۵

کلاس‌های درس در آبادان همچنان مجازی خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در خصوص عدم برگزاری کلاسهای حضوری مدارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نتایج جلسه نشست ستاد استانی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا، شرط بازگشایی حضوری مدارس رسیدن به پوشش ۷۰ درصدی واکسیناسیون است، و مجوز بازگشایی مدارس تا نرسیدن به میانگین اعلام شده، صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با توجه به اینکه طبق گزارشات مرکز بهداشت شهرستان آبادان پوشش واکسیناسیون دز دوم کرونا در رده سنی دانش آموزان، زیر 40 درصد است، دانشگاه علوم پزشکی شهرستان آبادان با کمک اداره آموزش و پرورش و سایر نهادهای مربوطه شرایط رساندن به پوشش ۷۰ درصدی دز دوم واکسیناسیون دانش آموزان را هر چه سریع‌تر مهیا کنند تا بتوانیم کلاس‌های درس را به صورت حضوری برگزار کنیم.

همچنین در ادامه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اعلام کرد: ۵۵ درصد رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در جنوب غرب خوزستان تاکنون دُز اول واکسن را تزریق کرده‌اند که انتظار بیش از ۹۰ درصد این رده سنی برای تزریق واکسن می‌رفت. تاکنون هزار و ۷۵۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا در جنوب غرب خوزستان تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/72058

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان مدارس آبادان فرماندار آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت:۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حمیدرضا اسلامی، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای سال‌جاری برنامه ویژه‌ای برای جهش در زمینه خیرین مدرسه‌ساز داریم که یکی از منابع تأمین و کمک مالی مدرسه هستند.

وی افزود: ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه هدف‌گذاری سال گذشته بود که خوشبختانه با همکاری صورت گرفته به ۲۴۷ کلاس درس در قالب ۴۰ پروژه و دو پروژه و سالن ورزشی و ۳۸ مدرسه با ۲۱۷ کلاس درس رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان همچنین با اشاره به طرح شهید پناهی اضافه کرد: در این طرح، حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز مدنظر است و در این خصوص دو پروژه در دست ساخت داریم که با ساخت آنها در استان مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز نخواهیم داشت.

اسلامی افزود: هدف‌گذاری ما بر اساس این است که پروژه‌های خیرساز در راستای حذف مدارس تخریبی و ساخت مدارس مقاوم است تا به حد نرمال نزدیک شویم و عدالت آموزشی را در همه مناطق آموزشی برقرار کنیم.

وی در ادامه از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان را داد و افزود: این جشنواره در ششم خرداد با هدف تجلیل خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین جدید برگزار می‌شود.

کد خبر 751693

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته شد
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • ثبت‌نام حضوری و الکترونیک کلاس اولی‌ها از امروز
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • درهای نمایشگاه کتاب باز شد
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • انسولین با کمک فناوری نانو خوراکی می‌شود
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)