Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:59:35 GMT

علیزاده: مقابل پرسپولیس به دنبال امتیاز خواهیم بود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۲۹۷۷

علیزاده: مقابل پرسپولیس به دنبال امتیاز خواهیم بود

مهاجم اسبق پرسپولیس که اکنون در دوران پایان فوتبالی‌اش به عنوان معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان کار را دنبال می‌کند، از انگیزه‌های این تیم برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده مهاجم بلندقامت اسبق فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، اکنون به عنوان یکی از مدیران باشگاه مس رفسنجان امیدوار است تیمش در جدال این هفته مقابل مدعی قهرمانی فصل به نتیجه مطلوبی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده در این خصوص می‌گوید: تیم شرایط خیلی خوبی دارد و همه بازیکنان شرایط بسیار خوبی را چه از لحاظ روحی و چه از لحاط بدنی برخورداند. همه‌ی بچه‌ها عزم‌شان را جزم کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا در مقابل تیم بزرگ پرسپولیس خوب کار کنیم و نتیجه خوب و قابل قبولی را بگیریم. 

 

معاون مس رفسنجان ادامه  داد: درست است ما دو باخت را پشت سر گذاشتیم اما مقابل تیم های خوب و با کیفیتی مثل فولاد خوزستان که قهرمان جام حذفی سال گذشته بود و نائب قهرمان لیگ برتر ایران سپاهان در خانه خودشان شکست خوردیم. طبیعی است و باید بگویم هیچ مربی و مسئولی از باخت خوشحال نمی‌شود اما تا به اینجا نتایج بدی را نگرفته‌ایم، مقابل تیم آلومینیوم هم عملکرد خوبی داشته‌ایم با توجه به اینکه تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و فولاد مقابل آلومینیوم شکست خوردند.

 

علیزاده درباره عملکرد 2 بازیکن عمانی این تیم نیز می‌گوید: ما دو بازیکن تیم ملی عمان و درواقع دو مهره اصلی برانکو را در تیم داریم و بازیکنان باکیفیت و بسیار خوبی هستند اما بازیکنان خارجی هستند و زمان می‌برد تا در تیم جا بیفتند. انشالله در هفته‌های بعد شاهد عملکرد و نتایج بهتری باشیم. در بازی‌های ملی عمان که مقابل چین و ژاپن بود مشاهده کردید که دو مهره کلیدی برانکو بودند و عملکرد بسیار خوبی را  از خود نشان دادند.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس از رویارویی تیمش مقابل این تیم گفت: بعضی تیم ها که مقابل تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند از پیش بازنده هستند ولی در تیم ما چنین چیزی وجود ندارد، ما تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا با امتیاز از بازی خارج شویم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. پرسپولیس از شروع فصل عملکرد خیلی خوبی نداشته‌ است اما بعضی تیم ها اسم‌شان هم بزرگ است مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان.

 

وی ادامه داد: زمانی که وارد لیگ برتر شدیم هدف سه ساله‌ای را برنامه‌ریزی کردیم. سال اول ماندن در لیگ، سال دوم تک رقمی و سال سوم نیم نگاهی به آسیا داشته باشیم چرا که موفقیت نیازمند زیرساخت های قوی است. امسال هدفمان تک رقمی شدن است که از جایگاه اول تا  نهم را شامل می‌شود و همه اعضا تیم تلاش می‌کنند تا بهترین رتبه رابدست آورند.

علی علیزاده مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیزاده مس رفسنجان مس رفسنجان مقابل تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند