Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@02:25:28 GMT

تماس تلفنی وزیران دفاع ترکیه و روسیه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۳۰۲۱

وزرای دفاع ترکیه و روسیه در تماسی تلفنی با یکدیگر درخصوص مسائل امنیتی به گفت‌وگو پرداختند. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری آپا، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه و سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز دوشنبه به گفت‌وگویی تلفنی پرداختند.

در این تماس تلفنی مسائل امنیتی و دفاعی دوجانبه و منطقه‌ای مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دو مقام به خصوص به بررسی مسائل سوریه پرداختند.

این تماس تلفنی در حالی است که یک منبع مخالفان سوریه به خبرگزاری نووستی گفته، ارتش ترکیه به گروه‌های مسلح سوری هم‌پیمان خود اطلاع داده که برای عملیات نظامی علیه نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) آماده باشند. منبع: ایسنا برچسب ها: تماس تلفنی ، وزیران دفاع ، ترکیه ، روسیه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تماس تلفنی وزیران دفاع ترکیه روسیه تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد

یوری پوپوف معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران