Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید علی موسوی جم مدیرکل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: یکی از خیران سنندجی به نام دکتر محمدی در مناسبت‌های مختلف سال با این نهاد همکاری دارد و تاکنون کمک‌های چشم گیری در قالب پرداخت کمک معیشت، کمک به ایتام، ذبح و قربانی دام، اهداء بسته‌های غذایی و همچنین تامین مسکن به نیازمندان کردستانی اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این شخص نیکوکار به مناسبت ماه ربیع نیز ۵۰ راس دام سنگین و ۵ هزار کیلوگرم برنج را جهت توزیع در بین نیازمندان کردستانی اهداء کرده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان ادامه داد: این تعداد راس دام از طریق کشتارگاه همدان ذبح، بسته بندی و فریز شد و پس از ارسال به کردستان در قالب بسته‌های یک و نیم کیلویی در بین دو هزار و ۵۸۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شد.

موسوی جم با بیان اینکه برنج‌های اهدایی نیز در قالب ۵۰۰ کیسه ۱۰ کیلویی در بین مددجویان توزیع شده است افزود:ارزش ریالی این کمک‌ها ۶۵۵ میلیون تومان است.

او اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان امین مردم و خیران، کمک‌های اهدایی را به اساس نیت خیران و همان محل که شخص کمک کننده در نظر داشته باشد به خانوار‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیازمندان خیرین کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس