Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورزش سه، تراکتور یکی از تیم هایی است که برگزاری بازی ها بدون تماشاگر در ایام کرونا حسابی به ضررش تمام شده است. این تیم که به واسطه هواداران پرشور خود همواره میزبانی مخوف برای میهمانانش در تبریز بود، از زمانی که بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود به شدت در تبریز آسیب پذیر نشان داده و سال گذشته بدترین نتایج خانگی تاریخ لیگ برتری خود را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا، باشگاه تراکتور جزو باشگاههایی به شمار می رود که به شدت مشتاق بازگشایی ورزشگاهها به روی تماشاگران است. رسانه رسمی تراکتور، هفته گذشته از آمادگی این باشگاه برای پذیرایی دوباره از تماشاگران خبر داده و نوشت: “باشگاه پرطرفدار تراکتور از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و طبق دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا استقبال می‌کند. امید است با همکاری و صدور مجوزهای لازم از سوی مراجع مرتبط، بستر مناسبی برای حضور هواداران واکسینه شده در نخستین بازی خانگی تراکتور فراهم شود.حضور پرشورها در استادیوم‌ها منجر به افزایش جذابیت و گرم شدن تنور مسابقات لیگ برتر می‌شود و قوت قلبی برای تیم تراکتور در ادامه لیگ خواهد بود.”

 

این اظهارات در حالی از سوی باشگاه تراکتور مطرح شده که در صورت بازگشت تماشاگران به ورزشگاه، این تیم به احتمال فراوان، بازی های خانگی خود را طبق روال قبل در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می کند؛ ورزشگاهی که طی این چند ماه اخیر رسیدگی چندانی به وضعیت آن نشده و برای پذیرایی از تماشاگران و بازی های تراکتور نیاز به ترمیم و یکسری اصلاحات ظاهری دارد.

 

در عکس هایی که توسط عکاس ورزش سه از شرایط فعلی ورزشگاه یادگار امام ثبت شده، می بینید که تعداد قابل توجهی از صندلی های ورزشگاه که شکسته شده بودند هنوز جایشان روی سکوها خالی است و این جاهای خالی حسابی توی ذوق می زند. پیست تارتان ورزشگاه هم که در اثر گذر زمان فرسوده شده و بسیاری از قسمت های آن از زمین کنده شده است باید برای برگزاری بازی های لیگ برتر ترمیم شود. اکثر دیوارهای ورزشگاه هم نیاز به تجدید رنگ دارند و ظاهر فعلی ورزشگاه با دیوارهایی که رنگ آن به گونه ای که در تصاویر مشخص است، اصلا جالب نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در چنین شرایطی به نظر می رسد باشگاه تراکتور برخلاف ادعای هفته گذشته خود، کاملا آماده پذیرایی از هوادارانش نیست و بایستی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، نواقص و نیازهای ورزشگاه یادگار امام را رفع کند؛ با توجه به ظرفیت پایین سکوهای ورزشگاه شهید سلیمانی به نظر نمی رسد که تراکتور بتواند در این ورزشگاه از هواداران خود پذیرایی کند و به همین دلیل نیاز است که ورزشگاه یادگار امام تا پیش از بازگشت هواداران، ترمیم شود.

 

زمانی که تراکتور به لیگ برتر بازگشت، ورزشگاه یادگار امام در حالی به عنوان میزبان بازی های این تیم معرفی شد که هنوز به طور کامل مورد بهره برداری قرار نگرفته بود. کرونا با وجود تمامی بدی هایش، یک فرصت تقریبا دو ساله در اختیار مسئولین مربوطه قرار داد که این نواقصات را که هنوز بسیاری از آنها رفع نشده را با فراغ بال رفع کنند و با انجام اقدامات متعدد، ورزشگاه یادگار امام را به استانداردهای روز نزدیک تر کنند. این اتفاق اما نه تنها رخ نداده بلکه ورزشگاه محبوب تراکتوری ها در حالتی خاک خورده قرار دارد که تیم فانوس به دست ماشین سازی بازی هایش را در آن انجام می دهد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه یادگار امام تبریز ورزشگاه یادگار امام تبریز ورزشگاه یادگار امام بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان جی مسدود خواهد شد

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ادامه شاخه غربی پروژه یادگار امام گفت: برای اجرای این پروژه در صورت موافقت شورای تامین استان "میدان جی" برای اجرای پروژه انسداد خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در جریان دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در گزارشی به وضعیت شاخه غربی پروژه یادگار امام اشاره و اظهار کرد:‌ اجرای این طرح اثر بسیاری را بر مناطق جنوبی و جنوب غربی پایتخت خواهد داشت.

وی افزود:‌ این پروژه در بخش پادگان جی و اراضی مربوط به آموزش و پرورش رفع معارض شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته و توافقات نهایی با وزارت دفاع و ارتش انجام شده و در حال حاضر 70 درصد اراضی در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در ارتباط با ادامه شاخه غربی یادگار امام خاطرنشان کرد: قرار بر این است که انسداد میدان جی در شورای تامین استان تهران مطرح شود و امیدواریم هفته آینده مجوز انسداد این مسیر صادر شود. البته مشکلاتی برای تردد شهروندان ایجاد می‌شود اما درخواست همکاری داریم و ما تلاش داریم که در سه شیفت کاری این بخش پروژه را پیش ببریم.

عملیات اجرایی اصلاح هندسی در بزرگراه یادگار امام(ره)

حق‌بین با اشاره به اینکه 40 درصد پروژه یادگار امام در میدان جی قرار گرفته است، اضافه کرد: شاید ناچار باشیم پس از تصویب در کمیسیون، برخی درختان را جابجا کنیم البته بنا بر برآوردهای صورت گرفته در قالب طرح، 7 هکتار از فضای پیرامونی میدان جی و میدان فتح فضای سبز کاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در میدان فتح در 3 سطح اجرا خواهد شد تصریح کرد: یک تونل 350 متری در پروژه پیش‌بینی شده و برای اینکه بتوانیم از معارضین عبور کنیم سعی خواهیم کرد شرایط را با تاسیسات موجود منطبق کنیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: پیش‌بینی ما بر این است که بخشی از این پروژه ترافیک قابل توجه از میدان فتح را برطرف کند و در 6 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم. البته پروژه یک باره افتتاح نخواهد شد و به تدریج مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. و چنانچه در شورای تامین به انسداد میدان جی رای داده نشود، کار ابتر خواهد ماند. امیدواریم با همراهی پلیس و اطلاع‌رسانی در این خصوص پروژه اجرایی شود.

وی در خصوص نهضت تامین پارکینگ در سطح شهر تهران گفت: این کار در کلان جزو ماموریت‌های فنی عمرانی نیست اما توافقنامه‌ای با مجموعه سازمان حمل و نقل و ترافیک به امضا رسیده تا پروژه‌هایی توسط معاونت فنی عمرانی اجرا شود.

حق‌بین افزود: 6 پروژه طراحی شده است که ان‌شاءالله نخستین پروژه در شهرداری منطقه 15 تحت عنوان پارکینگ مینابی افتتاح می‌شود و در ادامه در محله جوادیه و ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با وضعیت اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه تصریح کرد: این پروژه از غرب به شمال میدان سپاه طراحی شده و در حال واگذاری کارگاه به پیمانکار هستیم و به محض واگذاری کارگاه فرآیند اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان