Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا زالی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران، گفت: شرایط ارائه خدمات درمانی در استان تهران متفاوت از دیگر نقاط کشور بود. به همین دلیل امروز در کشور ۷۰ درصد فوتی ها مربوط به افراد بالای ۶۰ سال و در پایتخت این رقم حدود ۶۰ درصد است.

وی افزود: این آمار نشان می دهد پوشش خوب واکسیناسیون و ارائه خدمات قابل قبول بهداشتی در سطح استان تهران محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید نیازمند مراقبت همه جانبه برای همه گروه ها هستیم و در این میان باید حضور افراد بالای ۶۰ سال در سطح جامعه کاهش پیدا کند. برای سنجش وضعیت تهران باید ارائه خدمات درمانی قبل از انتقال فرد به بیمارستان بررسی شود و همین شاخه در زمان بستری را بهبود بخشیم.

فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران تاکید کرد: بیماران مبتلا به کرونا گاه در شرایطی به بیمارستان منتقل می شوند که بیش از ۵۰ درصد درگیر بیماری شدند؛ لذا گاهی ارائه خدمات درمانی مناسب پیش از انتقال فرد به بیمارستان و وخیم شدن حال وی، می تواند مانع از افزایش درگیری و روند بیماری شود.

کد خبر 637786 برچسب‌ها كروناويروس وزارت بهداشت و درمان جامعه واکسیناسیون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس وزارت بهداشت و درمان جامعه واکسیناسیون ارائه خدمات استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مجیدی در بازدید بخش دیالیز بیمارستان طالقانی ارومیه با بیان اینکه ۲۶ مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می‌دهند، گفت: اداره کل بیمه سلامت استان با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال به مؤسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همودیالیزی حمایت مالی کرده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۲۶ مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می‌دهند.

مجیدی افزود: در سال ۱۴۰۲ قریب به ۱۵۰۰ نفر از بیماران همودیالیزی در بیش از ۱۵۰ هزار جلسه خدمات خود را با پوشش بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال به مؤسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همو دیالیزی حمایت مالی کرده است.

جعفر کیاست‌فر نیز در این بازدید عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان در پوشش بیمه‌ای خدمات تشخیصی و درمانی را شایسته احترام و تقدیر دانست.

وی افزود: مرکز دیالیز بیمارستان طالقانی دارای ۱۲۱ تخت دیالیز با دستگاه‌های مدرن و تجهیزات با کیفیت است.

رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه گفت: با وجود پوشش بیمه‌ای خدمات، داشتن کادر ماهر و مجرب، عوارض ناشی از دیالیز در این مرکز بسیار کم است که منجر به افزایش طول عمر و رضایت بیماران می‌شود.

‌به مناسبت روز بیماران خاص و صعب العلاج معاون اداره‌کل سلامت آذربایجان‌غربی با همراهی مدیران این بیمه و همچنین رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه ضمن بازدید از بخش دیالیز این بیمارستان، مسائل و مشکلات مربوط به بیماران خاص حوزه دیالیز را بررسی کردند.

کد خبر 6099887

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها