Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دستیار رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی گفت: مجموعه‌های اقتصادی و موقوفاتی آستان قدس رضوی به‌صورت سامانه‌محور پایش می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محسن مکیان، درباره آغاز  پایش فصلی و سامانه‌محور شرکت‌ها و مؤسسات زیرمجموعه این بنیاد اظهارداشت: بنیاد بهره‌وری موقوفات، به‌منظور شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و موقوفاتی زیرمجموعه خود، پایش فصلی شرکت‌ها و مؤسسات تابعه را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رصد عملکرد با سامانه نظارت هوشمند

وی افزود:در این جلسات پایش که با حضور معاونان و مدیران ارشد برگزار می‌‌شود، عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات موقوفاتی فعال در حوزه اقتصادی، بر اساس سامانه کنترل و نظارت هوشمند رصد شده و مدیران عامل شرکت‌ها نیز در خصوص تمامی فعالیت‌ها گزارش خود را ارائه می‌کنند.

وی در تشریح موارد و نکات بررسی در پایش گفت: بر اساس بودجه‌ای که برای سال 1400 مصوب شده، میزان تحقق برنامه و بودجه و انجام تکالیف مجامع  شرکت‌ها به‌طور دقیق بررسی و سنجیده می‌شود.

 بررسی موانع تولید و تلاش برای مانع‌زدایی

مکیان همچنین با اشاره به استقرار ستاد پشتیبانی و رفع موانع تولید در بنیاد بهره‌وری موقوفات نیز اظهار کرد: آخرین وضعیت اجرایی شدن مصوبات این ستاد به همراه ارائه و بررسی موانع تحقق طرح‌های توسعه نیز از دیگر مواردی است که در پایش‌های فصلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته وی، با این شاخص‌ها میزان تولید و فروش محصول و نیز ارائه خدمات در هر شرکت پایش شده و در واقع، با ارائه توضیحات مدیرعامل، اطلاعات ثبت شده راستی آزمایی و در صورت نیاز اصلاح در بستر این سامانه صورت می‌گیرد.

مکّیان تصریح کرد: مطابق روال گذشته، صورت‌های مالی حسابرسی شده و آخرین وضعیت اقتصادی شرکت‌ها پس از برگزاری مجامع عمومی آ‌ن‌ها، به‌منظور دسترسی عموم روی «سامانه شفافیت» به آدرس shafaf.epf.ir منتشر می‌شود. 

گفتنی است، شفاف‌سازی در عملکرد در عین بهره‌ورسازی منابع و فعالیت‌ها، از اصولی است که در دستور کار بنیاد بهره‌وری موقوفات قرار دارد.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد بهره وری موقوفات شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان