Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قائم‌شهر، شهید محسن اسماعیلی ۱۸ساله از شهدای استان اصفهان که در منطقه شرق بصره،عملیات رمضان به شهادت رسید و در ۲۶شهریور ماه سال ۱۳۹۷ عصر تاسوعا در  حوزه علمیه محمدیه شهرستان قائم‌شهر به خاک سپرده شده بود امرور با خانواده خود دیدار کرد و خانواده این شهید اصفهانی بعد از ۳۹سال امروز فراق‌شان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم قدردان قائم‌شهر پس از سه سال میزبانی از شهید محسن اسماعیلی امروز استقبال پرشور و شایسته‌ای از خانواده و مادر بزرگوار این شهید که برای دیدار با مزار فرزند دلبندشان آمدند 
به عمل آوردند.

مردم قائم‌شهر پس از خوش آمدگویی به مادر شهید بزرگوار نشان دادند که شهید گران قدرشان در تمام این سال‌ها  مایه ی معنویت شهرشان بوده است.

مردم شهر،مادر بزرگوار شهید محسن اسماعیلی را مادر صبر و استقامت خواندند و وظیفه خود دانستند بعد از زندگی زینب گونه‌ای که ایشان داشتند استقبال پرشوری از ایشان کنند.

مادر و خانواده شهید می‌گویند؛ ۳۹سال است که در فراق پسرش شب‌ها خواب ندارد.

برادر شهید هم اضافه می‌کند که هر شب جمعه سر خاکی خالی می‌رفت اما الان به آرامش رسیده است.
وی همچنین از مردم قدرشناس قائم‌شهر که سنگ تمام گذاشته‌اند تشکر کرد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: استقبال از شهید گمنام شهید محسن اسماعیلی پایان فراق 39 ساله قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند