Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان فوتبال سوریه و حتی برخی از مسئولین این کشور از شرایط و نتایج تیم های ملی ناامید شده و به دنبال راه حل های تازه ای برای برون رفت از این بحران می‌گردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی خیربیک رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس ملی سوریه در این خصوص به روزنامه البعث می‌گوید: صحبت کردن در خصوص تیم ملی قلب را به درد می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مردم امیدوار بودند که نمایش بهتری از تیم ملی ببینند و فکر می‌کردند این تیم ملی برای صعود به جام جهانی رقابت می‎کند اما آنها مردم را ناامید کردند. مسئله ما نزار محروس سرمربی تیم ملی و سایر مربیان نیست. مشکل از تفکری است که بر فوتبال کشور حاکم شده و روش‌های کاری که به ما آسیب می‌زند. سوریه سرشار است از بازیکنان مستعدی که در آسیا می‌درخشند اما در بعضی پست‌ها مثل هافبک وسط و بازیساز با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم. همه تیم‌های ملی غیر از سوریه پیشرفت کردند. بهترین راه حل این است که حداقل به مدت چهار سال آینده حضور در تمامی مسابقات بین المللی را متوقف کنیم و به دنبال ساختن نسل تازه ای در رده‌های پایه باشیم. با این بازیکنان شاغل در لیگ‌های داخلی رسیدن به جام جهانی برای فوتبال سوریه محال است و ما هم نمی‎توانیم تیم سوم این گروه باشیم چرا که لیگ ما بسیار ضعیف است. بازیکنان تیم‎های حریف در لیگ‎های معتبر و قوی اروپایی بازی می‌کنند.

محمد خلف بازیکن سابق و کارشناس فوتبال سوریه هم می‌گوید: نتایج ضعیف تیم ملی نگران کننده است و باید برای ما نشانه هشداردهنده‌ای باشد. این نتایج حاصل اقدامات و تصمیمات نادرست فدراسیون است و البته حمایت و سکوت سرمربی تیم ملی که به این شرایط اعتراض نکرد. وضعیت تیم ملی به بدترین شرایط ممکن رسیده و تفاوتی بین بازیکنان شاغل در داخل و خارج از کشور نداریم چون انسجام و هماهنگی در تیم وجود ندارد. این تیم روحیه لازم برای مبارزه را از دست داده ، تاکتیک و نظم ندارد و در شکل بازی ما هیچ نقطه امیدوارکننده‌ای دیده نمی‌شود. بیشتر این بازیکنان شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارند و نفراتی شایسته‌تر هستند که روی نیمکت می‌نشینند.

فهد عوده سرمربی باشگاه الکرامه هم اظهار داشت: تیم ملی ناامید کننده است. به نظر من شانس‌مان برای صعود تقریبا از بین رفته و حتی رسیدن به جایگاه سوم جدول گروه هم محال به‌ نظر می‎رسد. در هر بازی شاهد یک ترکیب تازه هستیم و ثباتی در تصمیمات کادر فنی نمی‎بینیم. در واقع نمی‌توانیم به هیچ نکته امیدوارکننده‌ای برای صعود فکر کنیم. البته بازی آینده مقابل ایران شاید نقطه آخر باشد.

رجب‌زاده: تیم ملی مقابل لبنان تحت تأثیر غیبت طارمی بود/ خیالی باطل است که قشقایی را از الان صعود کرده بدانیماستیلی: نباید با یک تعویض سه جابجایی در تیم ملی انجام شود/ فوتبال ایران بازیکنی مثل قدوس ندارد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سوریه فدراسیون فوتبال سوریه فوتبال سوریه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی