Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از امدادرسانی سپاه در منطقه کانونی زمین لرزه هرمزگان خبر داد و گفت:‌ ‌اقلام ضروری ‌بین مردم روستاهای زلزله‌زده توزیع شد. - اخبار استانها -

سردار محمد مارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: در جلسه هماهنگی و پشتیبانی از مناطق زلزله زده، امدادرسانی و توزیع خدمات به شهر فین و روستای لاور که پرجمعیت‌ترین منطقه آسیب دیده از زلزله بودند به قرارگاه مدینه منوره سپاه و البته سپاه امام سجاد استان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با رزمندگان قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه 300 بسته معیشتی، 200 تخته پتو و روفرشی و 8 هزار شل آب معدنی و با دو دستگاه تانکر بیش از هزار و 300 لیتر آب در بین روستاهای زلزله‌زده توزیع شده است.

دستور سرلشکر سلامی به سپاه امام سجاد برای امدادرسانی به زلزله‌زدگاندریادار تنگسیری: حضور تیم‌های مهندسی ‌سپاه از ساعات اولیه در مناطق زلزله‌زده/ بازگشایی محور سیرجان به بندرعباس‌

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقلام در بین روستاهای ذرتو بالا و ذرتو پایین، روستای آب شیرین و روستای گهره توزیع شده و امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه مدینه منوره زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • قلعه خواجه لرزید
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است