Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر محمد محمدی مسعودی به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان این سازمان منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر محمد محمدی مسعودی به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان این سازمان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر داداش پور در این حکم انتصاب آورده است:

«نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به برقراری عدالت و احقاق حقوق مظلومین بر اساس قوانین، احیای فرآیند‌های بورس به شکل هوشمند و هدفمندسازی فرصت‌های مطالعاتی بر اساس منافع و نیاز‌های کشور همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.»

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر ابراهیم حاجی زاده مدیر کل سابق اداره کل بورس و اعزام دانشجویان قدردانی کرد.

دکتر مسعودی استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دانش آموخته دکترای مهندسی برق نانو الکترونیک از دانشگاه کنت کشور بلژیک می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بورس دانشگاه امور دانشجویی عدالت ابراهیم حاجی زاده محمد محمدی سازمان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است

عبدالباقی حقانی، سرپرست اداره ملی امتحانات در برنامه تقدیر از بسم‌الله شیوامل برنده مدال لئوناردو شیبر آلمان سخنرانی میکرد گفت: در اثر جنگ‌های پسین بخش‌های آموزشی و تحصیلی کشور بیش‌تر آسیب دیده‌اند.

سرپرست اداره ملی امتحانات گفت: «ما فرصت داریم که یک بار دیگر این افغانستان ویران را به خودکفایی برسانیم.»

عصمت‌الله سجاد رئیس اتحادیه کارکنان و نهادهای صحی افغانستان گفت: «کمک کنیم تا ارائه خدمات هم به دختران و هم به پسران مساعد شود.»

بسم‌الله شیوامل متولد ۱۹۵۴ میلادی است که هم‌اکنون ۶۸ سال عمر دارد او از جمله پزشکان افغانستانی در بخش جراحی است که برای نخستین بار جایزهٔ معتبر "مدال عالی لئوناردو شیبر آلمان" را از سوی جامعه جراحان آلمان کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد