Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: همیشه مقابل تیم سوریه بازی های سختی را گذرانده ایم و مطمئنا فردا هم بازی سختی در پیش داریم.

خبرگزاری میزان - وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و امتیازاتی که در بازی های گذشته گرفتیم اعتماد به نفش خوبی به تیم داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*این مساله دلیل نمی شود بازی فردا را راحت بگیریم و نمی خواهیم خدای ناکرده با یک آسودگی خاطر وارد زمین شویم. ما همیشه مقابل تیم سوریه بازی های سختی را گذرانده ایم و مطمئنا فردا هم بازی سختی در پیش داریم.

*در روزهای گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و به خودمان ایمان داریم که فردا یک بازی منظم و بدون حاشیه و فوتبالی که می تواند ما را به جام جهانی نزدیک کند ارائه خواهیم کرد.

*تغییر در پست بازی؟ این را برای خودم جا انداخته ام که راحت با این مساله برخورد کنم. نمی خواهم برای خودم چالشی ایجاد کنم و خیلی راحت با این مساله کنار می آیم. در این چند سال تغییر پست زیاد داده ام و در پست های متفاوتی بازی کرده ام ولی با این وجود تمرکزم به هم نمی ریزد که وظایف هر پست چیست. بیشتر سعی می کنم در عین سادگی بیشتر در اختیار تیم باشم تا اینکه بخواهم خودنمایی کنم.

*پست مشترک بازیکنان تیم ملی و اعتراض به البسه تیم ملی؟ قول می‌دهم آن قضیه هیچ تاثیری در روند تیم ملی نخواهد گذاشت. برخی مواقع درون خانواده یکسری مشکلات و کمبودها به وجود می آید، همیشه این مشکلات وجود داشته و هیچ زمانی نبوده که مشکلات نباشد، البته من اسم این را مشکل نمی گذارم چون همیشه این مسائل کنار ما بوده.

*مساله آنقدر بزرگ نیست و نمی خواستم در مورد این مساله حرف بزنم. هر چه به بازی نزدیک می شویم حواشی باید کمتر شود. خواهش من این است شما این قضایا را به بعد از بازی موکول کنید. هر چقدر آرامش تیم حفظ شود پیشرفت تیم حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال تیم ملی ماریو تات فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی ماریو تات فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنایت های این رژیم در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم