Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان تداوم پیگیری‌های ملی به جهت فراهم کردن زیرساخت‌های بهداشت و درمان متناسب با جمعیت و شأن استان گیلان امروز با حمیدرضا جمشیدی، مدیرعامل بنیاد دارویی برکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت زیرساخت‌های حوزه سلامت گیلان به قدمت بیش از ۵۰ سال بیمارستان‌های رازی و شفای رشت اشاره کرد و آن را برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران نامناسب دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توانمندی‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و به‌منظور بهره‌برداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن نهاد انقلابی، رفع کاستی‌های بخش درمان استان به‌ویژه تجدید بنای بیمارستان‌های جایگزین ۳۵۰ تختخوابی رازی و ۱۷۹ تخت خوابی روان‌پزشکی شفا رشت که مجوز ماده 23 آن‌ها اخذ و ردیف اعتباری آن‌ها در بودجه 1400 پیش‌بینی‌شده خواستار شد.

سالاری در این دیدار بیان کرد که گیلان به‌رغم برخورداری از مواهب طبیعی، ظرفیت و استعدادهای کم‌نظیر و توسعه‌ای متأسفانه از محرومیت‌های آشکار و پنهان بی‌شماری به‌ویژه درزمینهٔ زیرساخت‌های بهداشتی درمانی که در خلال همه‌گیری ویروس کرونا بیشتر نمود پیداکرده، رنج می‌برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دغدغه ستاد اجرایی فرمان امام در جهت رفع محرومیت‌های مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: احداث پروژه‌های مراکز بهداشتی درمانی امام علی شهرستان بندر انزلی و ستاد شبکه و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های رضوانشهر، رودسر، فومن، لنگرود و صومعه‌سرا ضرورت دارد و ستاد اجرایی فرمان امام و حمایت‌های آن بسیار می‌تواند کمک‌کننده باشد.

وی همچنین خواستار تأمین منابع مالی ستاد اجرایی فرمان امام و بنیادهای تحت مجموعه آن در زمینهٔ ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان استان شد.

 

سالاری همچنین در جریان سفر به مرکز با دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزیر بهداشت و درمان دیدار و در خصوص توجه ویژه به حوزه آمورش دانشگاه و افزایش سهمیه جذب اعضای هیئت‌علمی و دیگر مباحث حوزه آموزشی گفت‌وگو و رایزنی کرد.

رئیس دانشگاه گیلان همچنین در دیدار جداگانه با دکتر عوض پور رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و دکتر دریالعل مدیرکل امور تلفیق بودجه کشور در خصوص بودجه دانشگاه و تأمین اعتبار لازم برای پروژه‌های بزرگ عمرانی دانشگاه گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت گیلان دانشگاه علوم پزشکی رازی بیمارستان رازی بیمارستان شفا دانشگاه علوم پزشکی گیلان ستاد اجرایی فرمان رئیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب