Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تشکر آقای فوتبالیست از کسانی که تولدش را تبریک گفتند/ آرزوی امیرحسین صادقی برای پسر نوجوانش

بشار رسن بازیکن سابق عراقی تیم استقلال عکسی از خودش در زمین بازی برای تیم ملی عراق را منتشر کرد.

آنخل دی ماریا بازیکن تیم پاری سن ژرمن نیز عکسی از خودش در پراهن تیم ملی کشورش را منتشر کرد.

فردا بازی سرنوشت ساز تیم ملی ایران مقابل سوریه رقم می خورد و مشخص می کند که آیا این تیم به جام جهانی راه خواهد یافت یا نه. ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از آخرین تمرینشان در زمین بازی پست هایی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند و از آمادگی خودشان برای بازی پیش رو خبر دادند. 

سردار آزمون:

" ما آماده ایم"

سید مجید حسینی:

" تیم ملی "

سروش رفیعی:

امیررضا عابدزاده

" من جونم هم‌ میدم واسه این تیم "

آرش برهانی فوتبالیست معروف کشور با انتشار استوری در صفحه مجازی اش با مردم زلزله زده هرمزگان همدردی کرد و از مسئولان خواست تا شرایط مناسب را دوباره به این استان برگردانند.

فرزاد مجیدی پیشکسوت فوتبال کشور با انتشار عکسی از خودش در بخش استوری صفحه اش جمله ای انگیزشی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

میلاد بهشتی فوتبالیست ایرانی جمله قابل تاملی را با مخاطبان صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران ایرانی فوتبالیست معروف تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضاییان موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، رامین رضاییان در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان