Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری زنجان گفت: شهرداری با تمام قوا و تجهیزات آماده برف‌روبی و یخ زدایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور سلطان محمدی در مراسم مانور ستاد عملیات زمستانی شهرداری با بیان اینکه عملیات زمستانه به دلیل شرایط جوی در مناطق سردسیر از آبان ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: با تشکیل کمیته زمستانه و با بهره‌گیری از بخش خصوصی یک هزار نفر از نیروی انسانی با تجهیزاتی چون گریدر، کامیون در صدد ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لایروبی کانال‌ها و انهار سطح شهر آغاز می‌شود، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده شاهد آب گرفتگی معابر نخواهیم بود و طی جلسات متعدد با مدیریت بحران، اورژانس و هلال احمر خدمات مطلوبی را به همشهریان ارائه خواهیم داد.

در ادامه منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از کانال‌ها نیاز به لایروبی و یا ترمیم آسفالت دارد، تصریح کرد: باید مناطق مختلف شهرداری آمادگی چنین بحران‌هایی باشد در حال حاضر بخشی از ماشین‌آلات شهرداری مربوط به بخش خصوصی است و میدان انقلاب در جذب آب مشکل دارد، که درصدد حل آن خواهیم بود.

وی انتقال آب از غرب به شرق شهر را از ایرادات مهم حوزه خدمات شهری زنجان دانست و تاکید کرد: با ادامه این روند شهروندان ساکن در جنوب شهر آسیب می‌بینند، لذا باید کانال‌هایی به صورت رینگی در اطراف شهر وجود داشته باشد تا توزیع متوازن انجام شود و حجم سنگین آب وارد منازل نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری دستگاه لجن‌کش خریداری کرده است، گفت: باید یک ماشین بر روی این دستگاه سوار باشد که وقتی منازل شهروندان پر از آب شد آن را به راحتی تخلیه کند.

کد خبر 535615

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان شورای شهر زنجان تجهیزات شهری منصور مرادلو لایروبی کانال فصل زمستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل (فیلم)
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران