Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب تیم ملی ایران برابر سوریه دچار تغییراتی خواهد شد.

در بازیهای گذشته تقریبا مشخص بود ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان چیست اما حالا با غیبت مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش و روی گردانی اسکوچیچ از امید نورافکن از نیمه دوم بازی برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی به بعد و اشتباهات بیرانوند برابر تیم ملی لبنان، به نظر می رسد بهترین ترکیب برای تیم ملی در بازی برابر سوریه ترکیب زیر باشد:

امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احمد نور اللهی، علی قلی زاده، وحید امیری، کریم انصاری فرد و سردار آزمون

اگر ترکیب بالا در بازی با سوریه استفاده شود، فقط میلاد محمدی، عزت اللهی، امیری و آزمون از ترکیب ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ باقی مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال برابر تیم ملی مراکش برنده شد، با تیم ملی پرتغال به مساوی رسید و در نهایت برابر تیم ملی اسپانیا یک بر صفر شکست خورد و از راهیابی به مرحله دوم مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ بازماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ترکیب تیم ملی تیم ملی ایران ترکیب تیم ملی تیم ملی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سردار آزمون مقدماتی جام جهانی برابر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان از ساعت ۱۸ به وقت محلی برگزار می‌شود که ترکیب ایران به شرح زیر است:    اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی (کاپیتان) -مائده بی رنگ-نازنین منصورالوارث - مریم دینی -سمیه اسماعیلی- پرنیا رحمانی

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان