Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پیشین تیم ملی گفت: نمی‌شود یک بازی را در نظر گرفت و تمام توانایی‌های بیرانوند را زیر سوال برد و سابقه‌اش را نادیده گرفت.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ایران مقابل لبنان اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی در لبنان از کیفیت بازی کاسته شد اما با این حال در آن بازی نشان دادیم تیم بهتر و قدرتمندتری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک اتفاق گل دریافت کردیم اما در بیش‌تر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان ما بود و توانستند در دقایق پایانی دو گل بزنند و پیروز از زمین خارج شود. شرایط به شکلی بود که نمی‌شد بازی با کیفیتی انجام داد.

او ادامه داد: به نظر من در آن شرایط کسب سه امتیاز بسیار با ارزش بود و صدرنشینی را ادامه داد. مطمئنا در بازی با سوریه شرایط بهتر خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با شکست دادن این تیم به جام جهانی صعود کنیم. سوریه در بازی رفت نشان داد تیم با کیفیتی دارد و از لحاظ سازماندهی و انسجام در وضعیت خوبی بود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی با بیان این‌که سوریه مهاجمان بسیار خوبی دارد، گفت: این می‌تواند برای ما خطرساز باشد چون این مهاجمان با کیفیت در آسیا شناخته شده هستند. کار سختی در مقابل سوریه داریم و باتوجه به وضعیتش در جدول می‌آید تا ایران را شکست دهد.

او در رابطه با عملکرد بیرانوند در بازی مقابل لبنان گفت: او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و در بازی‌های گذشته نشان داده چه کیفیت بالایی دارد. نمی‌شود یک بازی را در نظر گرفت و تمام توانایی‌هایش را زیر سوال برد و سابقه‌اش را نادیده گرفت. بیرانوند نشان داده که دروازه‌بان باکیفیتی است و توانسته مردم ایران را خوشحال کند. ممکن است در بعضی از بازی‌ها اشتباه کند اما انتقاد از او چندان خوب نیست.

میرزاپور درباره غیبت جهانبخش و طارمی در دیدار با لبنان گفت: جهانبخش کاپیتان تیم ملی است و حضورش می‌تواند تاثیر زیادی روی تیم ملی داشته باشد اما خداراشکر بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی داریم که منتظر بازی کردن هستند. خیال اسکوچیچ و کادرفنی راحت است که روی نیمکت بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند. طبیعتا حضور مهدی طارمی هم تاثیر زیادی روی عملکرد تیم ملی داشته باشد. امیدوارم در اردوهای بعدی تیم ملی طارمی حضور پیدا کند و از توانایی‌هایش استفاده کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابراهیم میرزاپور تيم ملي فوتبال ايران علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العهد در فینال ای اف سی کاپ

به گزارش "ورزش سه"، العهد لبنان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل النهضة عمان در بازی برگشت دور نیمه نهایی منطقه غرب، در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برای دومین بار در تاریخ خود به فینال ای‌اف‌سی کاپ راه پیدا کرد.

العهد لبنان که در سال 2019 عنوان قهرمانی ای‌اف‌سی کاپ را کسب کرده بود، دوباره به فینال این رقابت‌ها راه یافت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود العهد به پایان رسیده بود و این تساوی دور برگشت برای صعودشان کافی بود.

ای‌اف‌سی کاپ با شرکت باشگاه‌های کشورهای در حال توسعه برگزار می‌شود و حالا نماینده لبنان از منطقه غرب آسیا به فینال رسیده است.

فینال این رقابت‌ها با مشخص شدن برنده منطقه شرق آسیا میان دو تیم سنترال کواست مارینرز (استرالیا)  و آبدیش آتا (قرقیزستان) با العهد لبنان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ