Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان " اظهار داشت: تیم عملیاتی کلانتری 176 حسن آباد با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک زن خرده فروش مواد مخدر در حسن آباد شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود:نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و تیم عملیات این کلانتری در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری زن مواد فروش در حسن آباد

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در بررسی های خانگی از مخفیگاه متهم مقدار 212 گرم انواع مواد مخدر از قبیل  هروئین و شیشه و حدود 60 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده از خرده فروشان حرفه ای محله  حسن آباد می باشد گفت: متهم پس از پایان تحقیقات در اختیار  مراجع قضائی قرار گرفت.

این مقام پلیسی   در پایان اعلام داشت:پس از دستگیری زن مواد فروش به نام ستاره اهالی محل به محل دستگیری وحضور مامورین انتظامی مراجعه و از اقدام پلیس در خصوص دستگیری متهم که باعث ایجاد نا امنی در محل شده بود قدردانی کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا زن خرده فروش مواد فروش اخبار حوادث دستگیری زن حسن آباد مواد فروش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد قیمت دلار فال لیلا اوتادی بازیگران زن معروف بازیگری بلوچستان پاکستان حیوان آزاری بلوچستان حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش قتل خانمی حدودا ۷۰ ساله در یکی از نقاط شهر نیشابور، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل تحقیقات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند.   سرهنگ حسین احمدی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، متهم به قتل ۲۸ ساله شناسایی و با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.   وی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت و انگیره قتل ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد