Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها ــ مدیرعامل‌ باشگاه نساجی مازندران گفت: شرایط ورزشگاه‌های مازندران برای میزبانی مهیا نیست و دیدارهای خانگی را در تهران برگزار می‌کنیم. - اخبار استانها -

ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل تیم فوتبال لیگ برتری نساجی مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه ورزشگاه مناسب برای برگزاری رقابتهای خانگی نداریم و تیم فوتبال نساجی از این کمبود رنج می‌برد، اظهار داشت: در صورت برطرف نشدن مشکلات، دیدارهای خانگی نساجی مازندران در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گلایه از شرایط نامساعد چمن ورزشگاه شهدای ساری که کیفیت بازی را پایین می‌آورد، افزود: کیفی سازی چمن ورزشگاه شهدای ساری را خودمان برعهده گرفتیم و در حال مناسب سازی هستیم تا به حداقل‌های شرایط برگزاری در لیگ برتر برسد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه در صورت برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال با حضور هواداران، اجازه حضور هواداران را به ما نمی‌دهند، گفت: ورزشگاه شهدا ساری گیت فروش بلیت الکترونیکی ندارد؛ برای همین سازمان لیگ اجازه حضور هوادار را نخواهد داد.

پیام وزیر ورزش برای استعداد‌یابی در فوتبالحمله و ضرب و شتم داور در بازی فوتبال نود ارومیه و شاهین عامری بوشهر + فیلمکشاورز: داوران بسیار کمی می‌توانند بازی‌های بزرگ را قضاوت کنند/ تیم ملی فوتسال قربانی فوتبال می‌شود

سیف‌الله پور همه این کاستی‌ها را موجب  تصمیم جابجایی محل برگزاری رقابتهای خانگی نساجی اعلام و تصریح کرد: در صورت رفع نواقص ورزشگاه ما آمادگی از سر گیری برگزاری رقابتهای خانگی را در ورزشگاه شهدای ساری داریم.

وی بهتری ورزشگاه برای برگزاری رقابتهای خانگی تیم فوتبال نساجی مازندران را ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می رود که روند بازسازی این ورزشگاه شتاب بگیرد چرا که جو حاکم بر ورزشگاه شهید وطنی موجب ترس تیم های رقیب در دیدارهای خانگی نساجی است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نساجی مازندران دیدارهای خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

به نقل از ورزش سه برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901690

دیگر خبرها

  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی