Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@05:56:26 GMT

اجرای قرنطینه هوشمند در تهران؛ بزودی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۶۰۵۷

اجرای قرنطینه هوشمند در تهران؛ بزودی

به گزارش «تابناک»، دکتر نادر توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت‌های تردد شبانه کرونا، گفت: سه هفته قبل در ستاد کرونا استان تهران مصوبه‌ای داشتیم که پیشنهاد لغو محدودیت‌های تردد شبانه را مطرح می‌کرد؛ زیرا در شرایط فعلی به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها کارایی لازم را ندارند و به همین دلیل پیشنهاد لغو آن را به ستاد ملی دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت تردد شبانه برای سال گذشته قطعا موثر بود زیرا در پیک کرونا بودیم و از این طریق توانستیم برگزاری جمع‌های خانوادگی و دورهمی که بیشترین آثار را در افزایش موارد ابتلا داشت را کاهش دهیم.

وی درباره اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونا گفت: عملیاتی شدن طرح محدودیت هوشمند اندکی سخت و زمان‌بر است. بر اساس آنچه که در حال تصویب است موضوع قرنطینه هوشمند به زودی اجرایی می‌شود و کم کم داشتن کارت واکسن برای افراد اجباری می‌شود. البته زدن واکسن به تنهایی مفید فایده نیست و کماکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت زیادی دارد.

او درخصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در پایتخت نیز بیان کرد: کماکان این طرح وجود دارد زیرا وقتی در فاز آرام بیماری قرار می‌گیریم اهمیت طرح نمود بیشتری می‌یابد؛ زیرا ردیابی تماس‌های مثبت در شرایط فعلی بسیار کمک کننده است.

توکلی ادامه داد: آنچه که طبق دستورالعمل داریم این است که انجام تست کرونا در طرح شهید سلیمانی رایگان است؛ دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه بهداشت در این زمینه هزینه کردند و برگشت این منابع در بخشی با سازمان‌های بیمه‌گر و در بخش دیگر با سایر حوزه‌های مرتبط است و استاندار محترم تهران هم دراین رابطه پیگیر شدند که ان‌شاءلله منابع هم به موازات اجرای طرح تزریق شود.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی بسته به میزان مراجعین انجام می‌شود و کماکان به قوت باقی است. کانون‌های مشخص با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج نواحی برقرار است و قدرت و شدت اجرای آن بسته به شرایط کلی کرونا است که خوشبختانه می‌توان گفت کووید۱۹ فعلا در بیمارستان‌های تهران به شرایط کنترلی رسیده است و با بحران مواجه نیستیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا قرنطینه هوشمند محدودیت های هوشمند کارت واکسن طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال