Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی مدیر رنجبر روز سه شنبه در گفت  و گو با ایرنا با اشاره به اقدامات شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در زمینه احداث پروژه های روبنایی، زیربنایی و آماده سازی گفت: تاکنون ۲۹ باب مدرسه  با  زیربنای کل اعیانی ۴۰ هزار مترمربع، مسجد و یک مصلی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، ۱۰ قطعه زمین ورزشی شامل هفت  قطعه روباز به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و سه سالن ورزشی سرپوشیده به مساحت پنج  هزار متر مربع، سه واحد درمانی با زیربنای  یک هزار  متر مربع و ۲ واحد کلانتری با زیربنای هشت  هزار مترمربع  توسط شرکت عمران شهرجدید هشتگرد احداث  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در زمان حاضر ۲ مدرسه ۱۲ و ۱۵ کلاسه با زیربنای ۶ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، ۲ باب سوله ورزشی به مساحت اعیانی چهار هزار و ۷۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۴۹۷ مترمربع بو ا اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان، سه پارک در زمینی به مساحت ۵۶ هزار متر مربع در فازهای چهار و هفت با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ، یک  کلانتری در فاز ۴ در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ، ساختمان آتش نشانی و مدیریت بحران در زمینی به مساحت پنج هزار و ۹۱۴ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در فاز هفت و تکمیل مدرسه ۱۰ کلاسه  ویژه دانش آموزان استثنایی‌ با زیربنای یک هزارو۵۰۰ متر مربع  و هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد تومان در دست احداث و تکمیل است .

مدیر رنجبر با اشاره به پروژه‌های عمران شهری  گفت:  احداث و بهسازی معابر و خیابانها در فازهای مختلف شهر جدید هشتگرد توسط شرکت عمران و پنج  پیمانکار بابیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است و در تلاش هستیم تا با تامین منابع مالی از طریق فروش اراضی نسبت به تکمیل و عملیات آماده سازی اقدام گردد.

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد بیان داشت: در ادامه روند خدمت‌رسانی و ایجاد تسهیلات به منظور دسترسی آسان به کل سطح شهر جدید هشتگرد ۲ پروژه مهم ورودی از اتوبان کرج - قزوین  به داخل شهر و فاز هفت  در دستور کار قرار دارد.

مدیر رنجبر در ادامه به پروژه‌های زیربنایی اجراشده در مسکن مهر نیز اشاره کرد و گفت: با همکاری شرکت های آب ، برق و گاز تاکنون ۳۳ هزار و ۷۲۰ انشعاب  آب، ۳۳ هزار و ۷۴۸ انشعاب فاضلاب، ۳۳ هزار و ۱۶۳ انشعاب برق و ۳۳ هزار و ۵۵۶ فقره  انشعاب گاز در این شهر اجرا شده است.

وی افزود: همچنین قرارداد اجرای شبکه گاز قسمتی از فاز هفت  به مبلغ  ۴۹۵ میلیون تومان به طول ۵۱۵ متر، اجرای شبکه آب و فاضلاب قسمتی از فاز  چهار و  هفت با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان  و تامین روشنایی معابر به مبلغ ۲۲ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان  به طول ۲۶ کیلومتر در فازهای  چهار و  هفت  شهر جدید هشتگرد منعقد شده و در حال اجرا می‌باشد.

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد اظهار داشت: اجرای روشنایی معابر H, La,Lb به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، خط انتقال گاز سایت یادگار به سایت ماندگار به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای شبکه آبیاری قطره ای سایت‌جنگلی با استفاده از پساب فاضلاب به مبلغ ۶ میلیارد تومان ، قرارداد تکمیل شبکه آبیاری با استفاده از پساب به مبلغ ۲ میلیارد تومان و تفاهم نامه با اداره برق به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان و اداره آب و فاضلاب به مبلغ ۵۱ میلیارد تومان از دیگر اقدامات شرکت عمران در بخش زیر بنایی می باشد. 

مدیررنجبر در خصوص اقدامات انجام شده جهت ساماندهی آبهای سطحی معابر نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال های اخیر تغییر کاربری‌های بعضی از نقاط در سطح شهر نیاز به بازنگری دفع و هدایت آب های سطحی داشته لذا شرکت عمران نسبت به انتخاب مشاور جهت بررسی، مطالعه و همچنین ارائه طرح هدایت آب های سطحی شهر اقدام نموده که طی قراردادی با مهندسین مشاور به مدت ۹ ماه و مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان اقدام نموده است.

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در پایان با اشاره به اینکه تمام خدمات مربوط به متقاضیان مسکن مهر در این شهر الکترونیکی و غیر حضوری انجام می شود از متقاضیان مسکن مهر خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا  تمام خدمات شامل فروش اقساطی، نقل و انتقال، واگذاری عرصه، استعلام بدهی مسکن مهر این شهر را از طریق سایت www.emehr.ntdc.ir انجام دهند.

 شهرجدید هشتگرد از بین ۲۱ شهرجدید کشور با بیش از چهار هزار و ۳۵۷ هکتار مساحت بزرگترین شهرجدید کشور است.

این شهر اکنون دارای ۸۶ هزار سکنه است که با تکمیل و واگذاری تمام ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر و ساخت ۲۱ هزار واحد طرح اقدام ملی جمعیت آن از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

برچسب‌ها شهرجدیدهشتگرد وزارت راه و شهرسازی کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرجدیدهشتگرد وزارت راه و شهرسازی کرج شهرجدیدهشتگرد وزارت راه و شهرسازی کرج شرکت عمران شهرجدید هشتگرد زمینی به مساحت شهر جدید هشتگرد اعتباری بالغ شرکت عمران شهر میلیارد تومان هزار متر مربع میلیون تومان متر مربع ۳۳ هزار مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران از انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در شهر امیرکبیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید میرزایی ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شهرهای جدید از شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بانک‌های ملی، مسکن، ملت در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن همکاری بسیار خوبی داستند و باقی بانک‌ها مشارکت خوبی نداشتند که باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند، همچنین برخی از پیمانکاران در طرح نهضت ملی به اجرای پروژه‌های خود شتاب دادند و از برخی پیمانکاران دیگر انتظار می‌رود در سال جهش تولید برنامه‌های خود را طبق زمان‌بندی اعلام شده پیش ببرند تا بتوانیم رضایتمندی مردم را حاصل کنیم.

وی افزود: مشکلاتی با دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه آبفا وجود دارد اما اداره برق  و گاز در زمینه پروژه‌های نهضت ملی همراهی خوبی داشته‌اند که انتظار می‌رود در سال جدید مشکلات با دستگاه‌های خدمات‌رسان رفع گردد تا بحث زیرساخت‌ها را به موازات ساخت مسکن پیش ببریم.

مدیرعامل عمران شهرهای جدید مهاجران و امیرکبیر عنوان کرد: در شهر جدید امیرکبیر متولی ساخت شهر هستیم و تنها ساخت مسکن مطرح نیست‌، علاوه بر ساخت مسکن باید خدمات روبنایی و زیربنایی را پیگیری کنیم که در این راستا ساخت مسجد، پارک، سالن ورزشی و مدرسه در دستور کار قرار دارد که در این حوزه روز گذشته با مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس نشستی برگزار شد و مقرر شد در ساخت سالن ورزشی 50 درصد نخست کار را عهده‌دار شوند و 50 درصد مابقی را شرکت عمران انجام دهد همچنین در ساخت مدرسه 50 درصد ابتدای کار را شرکت عمران و مابقی را اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان انجام دهند.

میرزایی عنوان کرد: قرارداد حدود سه هزار واحد در شهر امیرکبیر با پیمانکار منعقد شده است و آماده سازی هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت در دستور کار قرار دارد که دارای پیشرفت فیزیکی 40 درصد است و در ماه‌های آینده مراحل واگذاری قرارداد به متقاضیان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که این مهم را شهرهای جدید باید محقق شود که احقاق این امر منوط به مشارکت مردم در پروژه‌ها است و این امر جز با واگذاری زمین و ساخت از سوی مردم محقق نخواهد شد. در این راستا هشت هزار قطعه زمین پیش بینی شده که طرح آماده سازی در سه محله با ابعاد 200 متر انجام شده است و بعد از دریافت مصوبه فاز دوم آماده سازی آغاز می‌شود و‌ آماده سازی تا پایان سال انجام شود و واگذاری زمین به متقاضیان خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران ادامه داد: در شهر جدید مهاجران قرارداد حدود 4 هزار واحد با پیمانکار منعقد شده است، تعهد ما 5 هزار واحد بود که اکنون برای 800 واحد فراخوان داده شده تا پیمانکاران در مناقصه شرکت کنند. تعهد ما در شهرجدید مهاجران انجام شده و با توجه به اینکه در شهر مهاجران زمین تک واحدی برای طرح جوانی جمعیت وجود ندارد نیز به صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع‌رسانی شده که می‌توانند در شهر جدید امیر کبیر زمین دریافت کنند.

میرزایی با بیان اینکه امسال به دستور وزیر راه‌و‌شهرسازی باید قطار بین شهری راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: مصوبه قطار بین شهری در شورای ترافیک استان اخذ شده، همچنین  تاییدیه شرکت مادر تخصصی شرکت عمران دریافت شده و جانمایی ایستگاه قطار انجام شده و در انتظار مصوبه از راه آهن کل کشور هستیم، در صورت اخذ تائیدیه فاز نخست عملیات اجرایی ایستگاه و‌ قطار بین شهری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی