Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام پورذهبی شامگاه دوشنبه در مراسم وداع با شهیده فاطمه اسدی در مهدیه سنندج اظهار کرد: ادیان الهی بر نقش زنان در صحنه خانوادگی و اجتماعی تاکید کرده و او را مکمل مردان در نقش‌آفرینی در سیر تمدن بشری می‌شناسند.

وی اضافه کرد: مکتب اسلام در پرتو راهنمایی‌های قرآن و سنت نبوی و عترت رسول مکرم اسلام به زن آن‌چه را که شایسته او بود اعطا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام پورذهبی افزود: زن در اسلام جایگاه ارزشمندی دارد و در طول تاریخ، زنان مؤمنی بوده‌اند که کمال و انسانیت والایی داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ زنان مؤمنی بوده‌اند که همسران خوبی نداشته و مردانی پاک و خدایی هم بوده، که دارای زنان خوبی نبوده‌اند که آسیه همسر فرعون از آن جمله زنان است.

حجت الاسلام پورذهبی از حضرت آسیه به عنوان یکی از زنان برگزیده تاریخ نام برد و افزود: آسیه با وجود اینکه همسری سرکش همچون فرعون داشت اما خود فردی مؤمن و از نخستین کسانی بود که به دین توحیدی حضرت موسی (ع) ایمان آورد.

وی در ادامه سخنان خود به شهادت اولین بانوی تفحص شده در کشور اشاره کرد و گفت: نحوه شهادت و فداکاری شهیده فاطمه اسدی در راه دین، او را صاحب روح شایسته‌ای کرد که تا ابد در جامعه تأثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: همه شهدا و فداکاران راه دین خدا، تلاش کردند تا دین خدشه نبیند و ایثار این بانوی کردستانی و نحوه شهادتش نشان داد که کردستان در راه دفاع از ارزش‌های دینی همواره پیشتاز است.

کد خبر 5352938

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج نماینده ولی فقیه در کردستان شهیده فاطمه اسدی عبدالرضا پورذهبی زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا گرگان عکس استانها کتاب و کتابخوانی سانحه تصادف اردبیل حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب