Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهار نظر‌ها پیرامون موضوع هسته‌ای ایران در آستانه آغاز دور هفتم مذاکرات وین افزایش یافته است.

خبرگزاری میزان - «یائیر لاپید»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، با «رابرت مالی»، مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا، که به اراضی اشغالی سفر کرده، دیدار کرد.

به گزارش «تایمز آو اسرائیل، «لاپید» در این دیدار بار دیگر ادعا‌های بی اساس خود را درباره برجام و کشورمان مطرح کرده و مدعی شد «ایران با مذاکرات درباره موضوع هسته‌ای به فکر خرید زمان بوده و دیگر موضوع بازگشت به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«مالی» در جریان این سفر همچنین با «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «دیوید بارنیا»، رئیس موساد نیز دیدار کرد.

رابرت مالی طی سفری ۱۰ روزه به خاورمیانه، علاوه بر اراضی اشغالی، قرار است با مقامات کشور‌هایی مانند عربستان سعودی، بحرین و امارات نیز دیدار کند.

در همین حال «انور قرقاش»، مشاور دولت امارات در امور خارجی، نیز گفته که کشورش برای رفع تنش‌ها با ایران اقدام می‌کند.

این مقام اماراتی طی سخنانی در مجمع راهبردی ابوظبی، گفت «امارات در چارچوب یک گزینه سیاسی که از دیپلماسی حمایت و از رویارویی اجتناب می‌کند، گام‌هایی برای کاهش تنش با ایران برمی دارد.»

بیشتر بخوانید: تداوم رایزنی‌های بین المللی در مورد مذاکرات وین رایزنی «لودریان» و «بلینکن»

«قرقاش» مدعی شد «درباره رفتار ایران عمیقا نگران هستیم.»

وی ادعا کرد «ابوظبی در حال برداشتن گام‌هایی برای رفع تنش هاست، زیرا هیچ علاقه‌ای به رویارویی که کل منطقه طی دهه‌های آینده هزینه آن را خواهد پرداخت، ندارد.»

مشاور دولت امارات در امور خارجی درباره رفع تنش‌ها با ایران یادآور شد «این روند کند خواهد بود، اما امیدواریم که در طول زمان اعتماد بین دو طرف و پیشرفت به سمت یک وضعیت پایدارتر و منافع دوجانبه ایجاد شود.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین اللل برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام برجام رفع تنش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم) باریدن تگرگ به اندازه یک سیب در شهر فجیره امارات (فیلم) طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات