Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری الکوره نوشت که فدراسیون فوتبال اردن همچنان در انتظار اعلام پاسخ رسمی AFC به اعتراض این کشور در مورد بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری الکوره نوشت: فدراسیون فوتبال اردن به جنجال‌های مطرح شده در خصوص درخواست دروازه‌بان تیم بانوان ایران برای دریافت غرامت یک میلیون دلاری از این فدراسیون پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبعی در فدراسیون فوتبال اردن در این خصوص به الکوره اعلام کرد: فدراسیون هیچ درخواستی برای پرداخت غرامت به بازیکن ایران دریافت نکرده و بر خلاف شایعاتی که در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شده مکاتبه‎ای در این خصوص با این فدراسیون انجام نشده است. آنچه ما انجام دادیم ارسال درخواست رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت تعیین و اعلام رسمی جنسیت دروازه‎بان تیم ملی ایران بوده که تا کنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم. این اولین بار نیست که جنسیت بازیکنان تیم ملی بانوان ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیش از این در سال 2015 هم برخی از فدراسیون‌های دیگر چنین درخواستی را مطرح کرده بودند.

فدراسیون فوتبال اردن پس از شکست در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر دو مقابل ایران و عدم صعود به جام ملت‌های زنان آسیا با ارسال دو نامه به AFC خواستار بررسی جنسیت دروازه‎بان تیم ملی ایران شد.

درخواست فدراسیون فوتبال اردن از AFC برای تأیید صلاحیت جنسیتی بازیکن تیم بانوان ایران

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران فوتبال بانوان ایران فدراسیون فوتبال اردن بانوان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • مورد عجیب عبدالله
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت