Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:42:23 GMT

تولید ۹۵ تن ماهی در سد رودک بویین زهرا

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۶۳۸۷

تولید ۹۵ تن ماهی در سد رودک بویین زهرا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  امیر محمد کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا در حاشیه بازدیداز تولید ۹۵ تن ماهی گرمابی (کپور ماهیان) در سد رودک خبر داد و گفت: صید ماهیان پرورشی در سد رودک از توابع این شهرستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ظرفیت اسمی این دریاچه ۱۰۰ تن است که با توجه به بچه ماهی رهاسازی شده در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به میزان ۳۵ و ۷۰ هزار قطعه، پیش‌بینی می‌شود میزان تولیدات این سد از ظرفیت اسمی برآورد شده نیز بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی گفت: تولید این میزان ماهی به همت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت‌های جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های متولی انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا افزود: این شهرستان دارای ۳۱ واحد پرورش و تولید ماهی است که از این تعداد هفت واحد ماهی گرمابی، ۲۳ واحد ماهی سردابی و یک واحد ماهی خاویاری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماهی جهادکشاورزی رهاسازی ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد