Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی‌ صندوق نوآوری و شکوفایی، محمد شیرزاده، مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی طرسام در فصل سوم برنامه رادیویی «جوان‌آپ» رادیو جوان در مورد دستگاه بسته‌بندی ترموفرمینگ گفت: این دستگاه برای بسته‌بندی لبنیات، صنایع پروتئینی گوشتی، سالاد و... قابل استفاده است و می‌توان آن را به عنوان دستگاه کارآمد صنعتی و نیمه صنعتی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترموفرمینگ امکان تزریق گاز و اتمسفر اصلاح شده به بسته‌های مواد غذایی را فراهم می‌کند و در این دستگاه انواع پرکن جامدات و مایعات نصب شده است.
 مدیرعامل شرکت فنی ومهندسی طرسام در ادامه از تولید دستگاهی دیگر به‌نام کارتنینگ جهت جعبه‌گذاری محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی و آرایشی و بهداشتی همچون خمیردندان و بطری خبر داد و بیان کرد: این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک عمل می‌کند و اپراتور نقش چندانی در فرآیند بسته‌بندی ندارد. 
شیرزاده یکی از وظایف اصلی دستگاه کارتنینگ را آماده‌سازی و تا کردن بروشور به صورت خودکار و بدون دخالت دست اعلام کرد. 
وی در ادامه همچنین به تولید دستگاه بسته‌بندی بلیستر جهت بسته‌بندی قرص‌ها، مواد دارویی و سرنگ‌های از قبل پر شده اشاره کرد و گفت: نحوه بسته‌بندی مواد دارویی و به طور ویژه قرص‌ها در این دستگاه باعث شده است که به یک قسمت جدا نشدنی در شرکت‌های داروسازی تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی طرسام در مورد مزیت رقابتی محصولات این شرکت بیان کرد: شرکت ما این دستگاه‌ها را داخل ایران با توانمندی‌های مهندسین ایرانی تولید و از تکنولوژی داخل ایران استفاده می‌کند و با توجه به اینکه ما در داخل ایران رقیبی نداریم، از استقبال خوبی در بازار برخوردار هستیم.
شیرزاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ما هیچ صدمه‌ای بر محیط زیست وارد نمی‌کند.
وی ادامه داد: شرکت ما از دستگاه‌هایی برخوردار است که نمونه خارجی آن وجود ندارد و خود ما طراحی صفر تا صد آن را انجام داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی طرسام با بیان اینکه سعی می‌کنیم تکنولوژی روز را به دستگاه‌های خود اضافه کنیم، از استقبال شرکت‌های خارجی از تکنولوژی‌های این شرکت خبر داد.
شیرزاده تولید دستگاه‌های  pFS جهت بسته‌بندی داروهای خاص و گران را از تولیدات این شرکت در آینده‌ای نزدیک اعلام کرد.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های ما در کشورهای دیگر در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: صادرات به عراق، ازبکستان، اردن، عمان و کار مشترک با شرکت‌های آلمانی و سوئیسی در برنامه صادراتی شرکت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی طرسام در ادامه با اشاره به اینکه مشتریان ما از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی جهت خریداری دستگاه‌ها به طور اقساطی و لیزینگی استفاده می‌کنند، بیان کرد: شرکت ما به دلیل برخورداری از تکنولوژی خاص و ‌های‌تک موفق به اخذ معافیت‌های مالیاتی شده است.
گفتنی است برنامه «جوان‌آپ» کاری مشترک از صندوق نوآوری و شکوفایی و رادیو جوان است که طی روزهای شنبه تا چهارشنبه با هدف بررسی ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد غذایی صندوق نوآوری و شکوفایی جوان آپ تولید دستگاه بسته بندی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ با قدردانی از عملکرد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدام‌های نو و تحول‌آفرین پتروشیمی سبلان گفت: تولید پتروشیمی سبلان از یکم شهریور پارسال تا پایان فروردین‌ امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۹درصد افزایش داشته است.

به گزارش شانا به‌نقل از هلدینگ پتروفرهنگ، جواد زارع‌پور در نشست ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی سبلان بیان کرد: پتروشیمی سبلان از یکم شهریور ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ امسال نزدیک به ۷۰۰ هزار تن متانول تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با تلاش مجموعه کارکنان در سطوح مختلف وارد سود عملیاتی شده است، تأکید کرد: افزایش سوددهی باید به‌عنوان مهم‌ترین اولویت در دستور کار شرکت‌های تولیدی باشد و به این منظور ملزم به ارائه گزارش‌های مستمر هستند.

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروفرهنگ خواستار کاهش هزینه تمام‌شده تولید و افزایش سودآوری از سوی مدیران ارشد شرکت‌ها شد و بیان کرد: برای توسعه بازار فروش محصول، برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم که امیدوارم به سرانجام برسند.

دیگر خبرها

  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد