Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نخستین مرکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی در استان راه اندازی شد؛ در این مرکز علاوه‌بر کاریابی داخلی و خارجی، خدماتی نظیر مشاوره برای کارآفرینی و ایجاد فضا برای رشد شرکت‌های نوپا ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مرکز دارای دپارتمان‌های تخصصی در حوزه روانشناسی و مشاوره، استعدادیابی شغلی، کارآفرینی ورزشی، گردشگری و ایرانگردی، بازرگانی خارجی و صادرات، زمین‌شناسی، معدن، اکتشاف و فراوری معدنی، صنایع غذایی و علوم تغذیه، متالوژی و مواد و صنایع غذایی و تشریفات است.

بیشتر بخوانید

ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

فاضلی اضافه کرد: در قالب این مرکز تخصصی، اقدام به برگزاری کافه کارآفرینی می‌‎شود و علاقمندان می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها، راه‌های اتصال به بازار را به خوبی آموزش ببینند.

‌او با بیان اینکه به زودی مدرسه کسب و کار زیر مجموعه این مرکز در استان فعالیت خود را آغاز می‌کند، اظهار داشت: این مدرسه مناسب افراد با سنین۱۶ تا ۲۰ سال است و برای ورود به آن آزمون تخصصی از نظر هوش و استعداد از متقاضیان گرفته می‌شود.

فاضلی ظرفیت مدرسه کسب‌و کار را ۴۰ نفر اعلام و تصریح کرد: در این مدرسه افراد پذیرفته شده آموزش‌هایی در سطح بین‌المللی در حوزه‌های زبان انگلیسی، هوش مصنوعی، گرافیک و علوم رایانه، داد و ستد مالی و مدل‌های کسب و کار نوین را فرا می‌گیرند.

او گفت: پذیرفته‌شدگان در این مدرسه پس از چهار سال تبدیل به مربیان تخصصی می‌شوند و می‌توانند در سطح داخلی و بین‌المللی اقدام به کارآفرینی کنند.

فاضلی شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان را از دیگر کارکرد‌های مرکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی استان برشمرد و بیان کرد: این مرکز علاوه‌بر عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی در استان می‌تواند در خصوص بازگشت واحد‌های راکد به چرخه تولید با ارائه روش‌های نوین، موثر واقع شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه سرمایه‌گذاری در استان، افزود: مربیان متخصص این مرکز به افرادی که به دنبال کسب و کار و یا سرمایه‌گذاری در استان هستند مشاوره و راهنمایی می‌دهد تا ظرفیت‌های موجود در استان شکوفا شود.

فاضلی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان ابراز امیدواری کرد تا با فعالیت مرکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی در استان بتوان گام موثری در راستای کاهش نرخ بیکاری برداشته شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال و کارآفرینی شرکت های نوپا مرکز تخصصی مرکز تخصصی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری