Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،وزارت داخله طالبان در اعلامیه ای گفت که ریاست امنیت طالبان، ۶۰ تن را که در میان آنان کارمندان ریاست عمومی پاسپورت نیز شامل هستند، به جرم جعل‌کاری دستگیر کرده‌ است.

بازداشت‌شدگان به چاپ پاسپورت‌های تقلبی، ساخت احکام جعلی حکومت سرپرست طالبان متهم هستند.

این در حالی است که اخیراً طالبان چندین تن دیگر را نیز به اتهام جعل‌کاری از این اداره بازداشت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که ریاست عمومی پاسپورت اعلام کرد که به دلیل مشکلات تخنیکی در ماشین‌های بایومتریک، روند توزیع پاسپورت در مرکز متوقف شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان پاسپورت جعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است

سایت رسمی طالبان در واکنش به خیزش دانشجویی در آمریکا اظهار داشت بازداشت گسترده دانشجویان معترض به کشتار و نسل‌کشی مردم غزه، نشانه سرکوب دموکراسی در آمریکا است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی طالبان با انتشار یادداشتی در حمایت از دانشجویان معترض به کشتار و نسل‌کشی مردم غزه، بازداشت گسترده آنان را توسط پلیس نشانه سرکوب دموکراسی در آمریکا دانست.

در بخشی از این یادداشت آمده است: در پی نسل‌کشی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که دست آمریکا پشت این جنایات بوده و کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا بدون وقفه به رژیم اشغال‌گر، وحشی و متجاوز جریان دارد، دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا دست به تظاهرات و اعتراضات گسترده برای محکوم‌کردن این نسل‌کشی زده‌اند، اما تا به حال صدها نفر‌شان توسط پلیس دستگیر و با آن‌ها بر خورد خشن صورت گرفته است، زنان و دخترانی نیز در میان معترضان بودند که با بدترین رفتار پلیس مواجه شدند.

طالبان تاکید کرد: آمریکا به بهانه تحکیم دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر و حقوق زنان به چندین کشور لشکرکشی کرده و دهها کشور دیگر را نیز تحریم و تحت فشارهای سنگین قرار داده است، آیا این کشور پرمدعا، آن را در جامعه خودش عملی کرده است؟

بررسی یک سازمان آمریکایی از وضعیت آزادی و دموکراسی در افغانستاندیدبان حقوق بشر: نیروهای آمریکایی در افغانستان مرتکب جنایت شده‌اندبیش از 157 هزار کشته به بهانه برقراری دموکراسی آمریکایی در افغانستان

نویسنده رفتار آمریکا را بیانگر بی‌حیثیت‌بودن دموکراسی و آزادی بیان در این کشور می‌داند و به صراحت می‌نویسد: «طی چند روز اخیر صدها تن، در دانشگاه‌های مختلف آمریکا به جرم اعتراض علیه نسل‌کشی در غزه بازداشت شده‌اند و مورد شکنجه‌ پلیس قرار گرفته‌اند. این عملکرد نشان‌دهنده بی‌حیثیت‌بودن دموکراسی و آزادی بیان در این کشور است که حتی خودشان نیز پای این ادعای حضور ندارند».

الاماره اظهار داشت: «سرکوب اساتید و دانشجویانی که خواستار پایان جنایات در غزه هستند، در آمریکا که خود را مهد دموکراسی جلوه می‌دهد، بی‌نهایت شرم‌آور است. آمریکا با این رویکرد، صدای دموکراسی و آزادی بیان را در گلو خفه کرده است».

این نوشته همچنین با اشاره به مطلب «العربیه» خاطرنشان کرد: بازداشت 2100 نفر از دانشجویان معترض، نمایانگر اوج برخورد نامتناسب نیرو‌های پلیس آمریکا با آن‌هایی است که می‌خواهند صدای خود را از طریق دموکراسی و آزادی بیان، بلند کنند.

این سایت وابسته به طالبان تصریح کرد: جهانیان دورویی آمریکا در قبال آزادی بیان و دموکراسی را درک کند، آنها به قانون خودشان نیز پایبند نیستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان