Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:43:01 GMT

فیاضی یک روز هم کار اجرایی نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۶۹۹۷

فیاضی یک روز هم کار اجرایی نکرده است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری بناب در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت «مسعود فیاضی» برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: سفرهای استانی رییس جمهوری که به رغم همه مشکلاتی که ایشان دارند و نشست‌های ایشان با نخبگان در این زمان بسیار ارزشمند است و معتقدم در این برهه از زمان انقلاب ایشان بهترین رییس جمهور این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده اصولگرا و اصلاح طلب نیستم بلکه مستقل هستم و اعتقاد دارم که در کشور باندبازی‌های اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده است و طبق فرمایش رهبر انقلاب اصولگرای اصلاح طلب هستم که می‌توانیم با تاکید بر اصول روش‌های خود را اصلاح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به دنبال حجت شرعی باشیم، اظهار داشت: همانطور که آیت الله رییسی فرمودند اگر به حجت شرعی نمی‌رسیدند، ایشان را معرفی نمی‌کردند. ما نمایندگان مجلس هم باید به حجت شرعی برسیم تا وزیری لایق برای سکان‌داری آموزش و پرورش انتخاب کنیم.

باقری با اشاره به حضور یک میلیون معلم در آموزش و پرورش گفت: معلمانی با مدارک دکترا، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی عالی در این وزارتخانه فعالیت می‌کنند. اما آیا در بین این یک میلیون نفر فردی مانند آقای فیاضی نبود؟ شما فرمودید با ۲۰ نفر مصاحبه کردید و به این نتیجه رسیدید که فیاضی وزیر پیشنهادی معرفی شود در حالی که زمانی آموزش و پرورشی مدیرپرور بود و بیشتر مدیران کشور از آموزش و پرورش برمی‌خواست.

وی ادامه داد: اکنون بعد از ۴۰ سال به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم از بین یک میلیون نفر  فردی را معرفی کنیم. در بین همین ۲۹۰ نماینده چند نفر از معلمان بزرگوار هستند و کارهای اجرایی خوبی انجام دادند، آیا نمی‌توانستند سکان‌داری این وزارتخانه را انجام دهند؟

نماینده مردم بناب با تاکید بر اینکه فیاضی حتی یک روز هم مدیر مدرسه نبوده است، گفت: آقای رییسی فرمودند ایشان مدیر کل بودند در حالی که مدیرکل هم نبودند. سوال این است که با انتخاب ایشان چقدر معلمان بزرگوار دلسرد می‌شوند.

باقری اضافه کرد: بعد از ۴۰ سال از انقلاب آیا این یکن فر معلم را پیدا نکردیم که بتواند به عنوان وزیر کرامت واقعی معلمان را حفظ کند؟ ما در آموزش و پرورش مشکل برنامه نداریم. سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بهترین برنامه است که می‌تواند راهگشای آموزش و پرورش باشد. ولی متاسفانه فردی را می‌آوریم که یک روز کار اجرایی انجام نداده است.

وی اظهار کرد: هدف ما توسعه آموزش و پرورش است ولی با انتخاب مسعود فیاضی این تحول و تعامل شکل نخواهد گرفت. زیرا ایشان در یک بخشی مدیر نبودند تا مدیری تحول گرا باشند.

نماینده مردم بناب تاکید کرد: برای حجت شرعی باید به گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس استناد کرد که با فیاضی مخالف است. کمیسیون آموزش و تحقیقات برنامه‌های فیاضی را تحولی و اجرایی نمی‌داند و امیدوارم به ایشان رای موافق ندهید.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم وزارت آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش حجت شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد