Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@15:38:03 GMT

سنگ تمام رسانه سوریه ای برای تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۰۳۶

سنگ تمام رسانه سوریه ای برای تیم ملی ایران

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه الوطن سوریه در گزارشی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال سوریه با عنوان «تیم ملی ما هنوز زنده است»، نوشته است:

تیم ملی سوریه از ساعت ۶ عصر امروز برابر ایران قرار می‌گیرد و برای رسیدن به روزنه امیدی در این مسابقه تلاش می‌کند هرچند این ماموریت روی کاغذ بسیار سخت است اما غیرممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران به مراتب به قطر نزدیک و نزدیک‌تر شده و در هزاره سوم میلادی به حضور در جام‌های جهانی عادت کرده همچنین در دور رفت امتیازات را از دست نداده و تنها دو امتیاز از تساوی برابر کره جنوبی به دست نیاورده است.

قبل از شروع مسابقات این احساس وجود داشت که کسب سهمیه مستقیم برای تیم ما بسیار بعید است به اندازه دوری آسمان از زمین آن هم با توجه به شرایط آماده‌سازی، امکانات و عدم امکان برگزاری مسابقات خانگی همچون قدرت حریفانی مثل کره جنوبی و ایران و سابقه آنها در رسیدن به جام‌های جهانی. این پیش‌بینی‌ها با شروع مسابقات تا حدود ۹۰ درصد مشخص شد.

با این وجود از نزار محروس انتظار می‌رفت تیمش را به مرحله پلی‌آف برساند در حالی که مورد حمایت اهالی فوتبال در سوریه قرار داشت. با گذشت ۵ هفته تیم ما هنوز خودش را پیدا نکرده ، و امیدواری به ناامیدی مبدل شده هرچند با وجود قعرنشینی در جدول گروه و کسب تنها ۲ امتیاز هنوز امیدهایی وجود دارد. عدم رسیدن به پیروزی در ۶ بازی پیاپی مرحله مقدماتی جام جهانی رکوردی است که سابقه نداشته و نشان‌دهنده شرایط وخیم تیم ملی ما در این دوره از رقابت‎‌هاست. گفته می‌شود محروس اگر امروز نتیجه نگیرد از کناره‌گیری خواهد کرد.

در هفته چهارم برابر لبنان گفتیم این آخرین امید است و بازی را واگذار کردیم، برابر عراق در هفته قبلی گفتیم این دیگر آخرین امید ماست و باز هم به تساوی رسیدیم و این حکایت امروز هم تکرار می‌شود. شاید سایر نتایج است که به ما کمک می‌کند و همچنان امیدواریم آن هم در حالی که چهار تیم عربی در این گروه مثل لاک پشت حرکت می‌کنند و سهمیه جایگاه سوم برای رسیدن به پلی‌آف هنوز روی زمین باقی مانده است.

تیم ما به هر صورت این بازی را آخرین فرصت خودش می‌داند برابر تیم قدرتمندی که هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهد اما کسی چه می‌داند؟ شاید پیروزی که ۴۸ سال برابر ایران تجربه نکرده‌ایم در همینجا به دست بیاوریم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و در هر بازی ممکن است معجزه‌ای اتفاق بیافتد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران اسکوچیچ ایران تیم ملی ایران تیم ملی سوریه کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان