Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:46:20 GMT

فیاضی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش راه‌حل دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۰۷۶

فیاضی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش راه‌حل دارد

نماینده مردم بروجرود گفت: مسعود فیاضی کسی است که ذهن فعال و تسلط کافی به مشکلات آموزش و پرورش دارد و راه حل ارائه داده است.

به گزارش مشرق، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آن روزی که از تریبون مجلس نام مسعود فیاضی قرائت شد، جمعی از نماینگان مخالفت خود را درباره این گزینه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده به یکی از مخالفان فیاضی گفتم مگر شما صحبت های وی را شنیدید که گفت خیر. اما فیاضی از بدنه وزارت آموزش و پرورش نیست.

بیشتر بخوانید: فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده است

وی بیان کرد: بنده به آن نماینده گفتم که ما در مجلس متولد شدیم که امروز نماینده مجلس هستیم؟ همین سوء برداشت نشود و قصد بنده اسائه ادب به نمایندگان نیست اما منظورم این است که برخی از نمایندگان با آنکه سابقه زیادی در عرصه نمایندگی ندارند، از برخی از نمایندگانی که سابقه بیشتری دارند، فعالیت های مهمتری را  انجام داده اند.

ببینید: فیلم/ ویژگی‌های شاخص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر این اساس اگر کسی از روز اول در دستگاهی شاغل نبوده است، به این معنا نیست که قدرت مدیریت ندارد. در فضای مجازی برخی از افراد سعی می کنند که ذهن مسئولان را مهندسی کنند در حالی که مجلس انقلابی به اوضاع کشور مسلط ا ست و محاسبات دقیق کشور را می داند.

گودرزی گفت: وزارت آموزش و پرورش نیازمند وزیری است که اهل پژوهش باشد و سیاست پژوهی کند که فیاضی این ویژگی را دارد. فیاضی در بحث سیاست پژوهی و اتصال حوزه و دانشگاه بسیار موفق بوده است و همچنین ذهن برنامه ریزی دارد و راه حل های زیادی را برای رفع مشکلات آموزش و پرورش ارائه کرده و قادر به رفع این مسائل است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مسعود فیاضی مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش مجلس بروجرد عباس گودرزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است