Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:12:46 GMT

مزایای طراحی سایت ریسپانسیو در کسب و کار

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۲۳۰

مزایای طراحی سایت ریسپانسیو در کسب و کار

امروزه، مردم به ندرت از لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی خود برای دسترسی به پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت تجارت الکترونیک و غیره استفاده می‌کنند، در حالی که بیشتر به تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند خود برای مرور آن‌ها وابسته هستند، زیرا مفیدتر و قابل دسترس‌تر هستند. به همین دلیل است که طراحی سایت ریسپانسیو می‌تواند تفاوت زیادی در نحوه درک بازدیدکننده از یک وب سایت ایجاد کند و در نهایت می تواند نرخ بازدید را نیز به طور قابل توجهی افزایش دهد، جنبه ای که به ویژه برای صاحبان مشاغل ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب مهر، در اینجا با طراحی وب سایت واکنشگرا، وب سایت های سازگار با موبایل و مزایای آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

حالا دیگر مزایای اصلی طراحی سایت ریسپانسیو را بررسی می کنیم:

رتبه بهتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل (SEO)

طراحی سایت مهمترین کار برای یک صاحب کسب و کار است، خواه یک کسب و کار کوچک باشد یا بزرگ، می تواند بهترین تاثیرات را در جذب مشتریان دائمی و شناخته شدن کسب و کار داشته باشد. حالا بیایید دریابیم که چگونه طراحی واکنشگرا برای همین کار شگفت انگیز است.

هنگامی که یک طراحی سایت ریسپانسیو دارید، برای همه انواع صفحه نمایش و دستگاه ها انعطاف پذیر است، جدا از این که نیازی به سرمایه گذاری برای ایجاد نسخه های مختلف برای صفحه های مختلف ندارید. نشانی اینترنتی که در سئو سایت ثابت می ماند، قوی تر می‌شود و نگرانی شما را برای دریافت آدرس دیگری برای آیفون و سایر دستگاه‌ها رها می کند. حتی گوگل ادعا می کند که یک وب سایت واکنش گرا شانس بالاتری برای رتبه بندی دارد.

بهبود فروش و درآمد

همانطور که در پاراگراف قبل اشاره شد طراحی واکنشگرا منجر به تولید ترافیک بیشتر می شود که به ترتیب فروش و درآمد را افزایش می دهد. از آنجایی که سایت شما واکنشگرا است، تنها یک نسخه از یک وب‌سایت دارید که یک استایل شیت واحد (CSS) را برای سازگاری بهتر از نظر تجربه کاربری در اختیار ما قرار می‌دهد، زیرا این تضمین می‌کند که بازدیدکنندگان بیشتری در وب‌سایت شما از هر دستگاهی مشاهده شوند. تجربه کاربری بهتر، جذب مشتری بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری را در پی خواهد داشت.

افزایش تجربه کاربری آفلاین

با وب مهر همراه باشید. بسیاری از تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی HTML5 را توجیه می‌کنند که بهترین ویژگی‌های مرور آفلاین را ارائه می‌کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت، ایمیل و خبرنامه را به خوبی بخوانند.

در دنیای پر سرعت، بیشتر چیزها هویت آنلاین خود را دارند، یعنی هر محصول و خدماتی بیشتر به صورت آنلاین جستجو می‌شود. مردم ترجیح می‌دهند در محل خود باشند و با جستجو در فروشگاه های آنلاین، اقلام مورد نیاز خود را بدون دردسر سفارش داده و درب منزل دریافت می‌کنند. برای ایجاد هویت برند متمایز، باید اطمینان حاصل کنید که بهترین وب سایت کاربرپسند را دارید. برای ارائه بهترین تجربه کاربری، سایت باید واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی گردد که بتواند به وضوح در صفحه های مختلف مانند موبایل، تبلت، آی پد و رایانه رومیزی مشاهده شود. همچنین یکی از جنبه های طراحی وب خلاقانه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت طراحی وب طراحی سایت ریسپانسیو تجربه کاربری کسب و کار وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است

علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی استان با نوارتیپ است، گفت: این نوار به فشار آب زیادی احتیاج ندارد و در مزارع دارای پستی و بلندی محدود نیز بدون نیاز به تسطیح زمین قابل استفاده است.

وی اضافه کرد: در این سیستم آبیاری، آب به منطقه‌ای که توسعه ریشه گیاه انجام شده به زمین داده می‌شود تا مساحت و عمق کوچکی از سطح خاک خیس شود که عدم رشد علف‌های هرز و جلوگیری از فرسایش خاک از مزایای حفاظت خاک در این سیستم می‌باشند.

دیانتی با اشاره به ضرورت استفاده از این سیستم آبیاری، افزود: از مهمترین مزایای آن قابلیت نصب نوارتیپ بر روی خاک، زیر خاک و یا حتی معلق، حمل و نقل راحت رول‌ها به دلیل سبکی و اتصالات ساده و ارزان قیمت با قابلیت کارگزاری ساده آنها به صورت دستی است.

وی ادامه داد: این روش را می‌توان در محصولاتی مانند گندم، جو، چغندرقند، ذرت، کلزا، گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه، گوجه فرنگی، پیاز، خیار و همه محصولات زراعی که به شیوه کشت ردیفی هستند، استفاده کرد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به مزایای این طرح درصدد ترویج و جلب مشارکت هر چه بیشتر بهره‌برداران برای استفاده از نوارتیپ در تمامی کشت‌های بهاره هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است