Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:37:16 GMT

جهاد علمی معلمان در مساجد ریگان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۳۲۶

جهاد علمی معلمان در مساجد ریگان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به همت خادمیاران رضویی شهرستان ریگان، محفل انس با قرآن به مناسبت وفات  حضرت معصومه (س) در ریگان برگزار شد. 

در این مراسم معنویی که با تلاوت قرآن و مدیحه سرایی همراه بود، حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان با بیان اینکه در هر سوره از قرآن کریم، کلام خدا در قالب دسته گلی از مطالب و نکات مختلف بیان شده است، به آیات سوره مائده اشاره کرد و گفت:همه ما می‌توانیم در همه امور جهاد داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه خادمیاران رضویی کلاس‌های تقویتی را برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم برنامه ریزی کنند، افزود:  تعدادی از معلمان با حضور در مساجد ریگان، کلاس‌های علمی را برگزار می کنند که این نمونه‌ای از جهاد علمی است.

حجت الاسلام رضا زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) بیان داشت: در زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه (س) می‌خوانیم که آن حضرت دختر امام معصوم(ع)، خواهر امام معصوم(ع) و عمه ولی خدا است و از طرفی به مقام شفاعت آن حضرت نیز اشاره شده است.

انتهای  پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضرت معصومه خادمیاران رضوی معلمان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید محمد شوالا حیدرا» رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

کد خبر 6095192

دیگر خبرها

  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند