Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:46:48 GMT

لنگرود میزبان دور رفت لیگ دسته اول والیبال کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۳۹۹

لنگرود میزبان دور رفت لیگ دسته اول والیبال کشور

فرامرز حسن‌دوست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تیم وارنا گیلان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول والیبال کشور است، اظهار کرد: در لیگ دسته اول والیبال کشور ۱۸ تیم حضور دارند که در دو گروه ۹ تیمه با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه تیم وارنا گیلان با تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت، ایرانشید چالوس و سروقامتان همدان در گروه ب حضور دارد، گفت: در پایان دور اول بازی‌ها از هر گروه، چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و در مرحله پلی‌آف مسابقات نیز به صورت دو برد از سه بازی برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها هم به صورت تک حذفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم وارنا گیلان با بیان اینکه این مسابقات از هفته جاری آغاز می‌شود، افزود: تیم وارنا گیلان به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات، جمعه ۲۸ آبان در نخستین دیدار خود در سالن قدیر شهرستان لنگرود، میزبان تیم هوشیار تبریز خواهد بود.

حسن‌دوست با بیان اینکه شهرستان لنگرود طی چند هفته آینده میزبان تیم‌های ستاره طبرستان نوشهر و شهرداری جوان ارومیه برای بازی مقابل وارنا گیلان نیز خواهد بود، تصریح کرد: میزبانی لنگرود در دور رفت این مسابقات به درخواست باشگاه وارنا گیلان و موافقت هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود بوده و در این زمینه هماهنگی‌ها جهت میزبانی و برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی قدیر نیز انجام شده است.

رئیس هیئت والیبال شهرستان لنگرود با بیان اینکه کادر فنی و اکثر بازیکنان تیم وارنا گیلان، بومی هستند، گفت: این تیم نماینده کل استان گیلان در مسابقات کشوری است و بازیکنان این تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند ولی برای موفقیت در مسابقات کشوری نیاز به حمایت همه مسؤولین استان است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال گیلان لیگ دسته اول تبریز لنگرود لیگ دسته اول والیبال کشور شهرستان لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل

مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسابقات والیبال دانشجویان امروز با حضور تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد و سرپرست تیم های شرکت‌کننده و تیم‌های مدعو از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل به تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه استان‌های مازندران، گیلان وگلستان شرکت کردند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار خواهد شد یادآور شد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه 2 به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود می‌کند.

رئیس دانشگاه شمال آمل همچنین یادآور شد: این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیرساختی و سالن های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی گفت: وزارت علوم به درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر گفت: شهرستان آمل یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور بوده و والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در سطح دانشجویی به شناسایی استعدادهای جدید و معرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ  والیبال منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد