Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:11:21 GMT

وقوع 40 پس لرزه از دیشب در فین هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۴۵۶

وقوع 40 پس لرزه از دیشب در فین هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از ساعت 19 شب گذشته تا صبح امروز و بنابر اعلام سایت مرکز لرزه‌نگاری کشوری بیش از 40 پس لرزه منطقه فین هرمزگان را لرزانده است.

برخی از این لرزه‌ها در کانون‌های مهم جمعیتی در بندرعباس نیز احساس شده است.

از زمان وقوع دو زلزله بزرگ 6.3 و 6.4 ریشتری عصر روز یک شنبه 23 آبان ماه تاکنون نیز بیش از 100 پس لرزه در هرمزگان رخ داده و به گفته مردم و تیم‌های امدادی حاضر در منطقه فین، زمین حتی ساعتی آرام نمی‌گیرد و مرتبا پس لرزه‌های 3 تا 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ریشتری این منطقه را می‌لرزاند.

با وجود این پس لرزه‌ها، بسیاری از مردم از بیم آسیب جانی و ریزش خانه‌ها نمی‌توانند به منازل خودشان که آسیب‌ نیز دیده بازگردند و لذا افزایش تقاضا برای دریافت چادر نیز به همین دلیل بوده است. 

استاندار هرمزگان که همچنان در مناطق زلزله‌زده حضور دارد، اعلام کرده که تاکنون بیش از 3 هزار چادر میان مردم توزیع شده و این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله پس لرزه نیاز به چادر هرمزگان بندرعباس پس لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب
  • زلزله این استان را لرزاند
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟