Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: هفته گذشته دکتر مسعود فیاضی پس از ماه‌ها بحث و بررسی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شد. بلادرنگ شبکه‌های معاند نسبت به تخریب ایشان اقدام کردند، تخریب‌گران کسانی جز مروجان سند 2030، اختلاسگران صندوق فرهنگیان و افراد همیشه مدیر و پدرخوانده آموزش و پرورش نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در جبهه مقابل، جبهه بزرگی از فرهنگیان و دلسوزان موافقت خود را با دکتر فیاضی اعلام کردند، وزیری که برنامه‌های جدی خود را ارائه کرده و نشان داده می‌تواند تحول گسترده‌ای در آموزش و پرورش ایجاد کند.

وی با یادآوری شک و تردیدی که در ابتدا درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش داشت، اظهار کرد: با انجام تحقیقات و پس از جلسه‌ای که در کمیسیون قضایی و حقوقی با وزیر پیشنهادی داشتیم، تردیده ایم رفع و ایشان را نیروهای توانمند و قابلی دانستم. داشتن فهم درست از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها یکی از شاخص‌های مهمی است که آقای فیاضی از آن برخوردار است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره سوابق اجرایی مسعود فیاضی گفت: با توجه به سوابق ایشان به عنوان معلم آموزشی و پرورشی، مطلع بودن از کتب و محتوای درسی و داشتن سابقه مدیرکل در آموزش و پرورش برایم ثابت شد که وی می‌تواند مدیری هر چند ناشناخته اما تحول آفرین باشد.

غضنفرآبادی یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش فارغ از اینکه از مجموعه آموزش و پرورش است باید باور قلبی به اهمیت این مجموعه داشته باشد که آقای فیاضی از این موضوع بهره‌مند است، آموزش و پرورش با بیش از 15 میلیون دانش‌آموز و 1.5 میلیون معلم، نظرات، پیشنهادات و مطالبات گسترده‌ای دارد که وزیر باید از بین مجموع درخواست‌ها و مطالبات نظر صحیح را انتخاب و تصمیم‌گیری کند و آقای فیاضی از شجاعت و شایستگی لازم در این زمینه برخوردار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای رئیس جمهور برای باند و جناح به صحنه وارد نشده‌اند، ایشان حتی حاضر به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نبودند اما با توجه به مشکلات و دغدغه‌های مردم و درخواست دلسوزان و انقلابیون از وی وارد صحنه انتخابات و پیروز این عرصه شدند، آیا رئیس جمهوری که شبانه روز وقت خود را برای رفع گرفتاری مردم صرف می‌کند، مدیری که از توانمندی لازم برخوردار نباشد را معرفی خواهد کرد؟

وی در ادامه افزود: شجاعت در تصمیم‌گیری یکی از نکات برجسته آقای فیاضی است، همچنین جوان بودن، دانشگاهی و طلبه بودن ایشان شایان توجه است. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مسیر روشن و تحولی قرار دارد، رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر موضوع جوانگرایی و به کارگیری جوانان مومن، جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف تأکید دارند و امروز آقای فیاضی جوانی مومن، جهادی و انقلابی است که به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی شده است.

غضنفرآبادی ادامه داد: با توجه به شاخص‌های جوانگرایی، خلاقیت، ابتکار، شجاعت، داشتن فکر روشن و برخورداری از امید و خطرپذیری دکتر فیاضی را مناسب این پست می‌دانم. ما باید به کارشناسی دولت اعتماد کنیم و با رأی مثبت و مساعدت به دولت به آقای فیاضی به عنوان یک جوان دلسوز انقلابی اعتماد کنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش آقای فیاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در برنامه هفته معلم از ۶۰۰ معلم نمونه قدردانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با قدردانی از  معلمان و فرهنگیان مازندران اظهار داشت: هفته معلم  یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری است و در این هفته از معلمان فرهیخته تجلیل می‌شود.

وی با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید فرهیخته تصریح کرد: قدردانی از زحمات تربیتی، علنی، آموزشی جامعه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و مرورش نسل معنوی و تاثیر تربیت متعالی در آینده دانش آموزان گفت: آینده یک مملکت و یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است. ضرورت دارد در جهاد تبیین از نظر افرادی که با نسل جدید آشنا هستند استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید در مدارس تربیت پرورشی را جدی بگیریم اظهار کرد: قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده و در واقع پرورش مهمتر از تعلیم است. مدارس هیئت امنایی از قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست و باید در این مدارس همه چیز حساب شده باشد. در عین اینکه اینگونه مدارس امنایی دولتی هست باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش آموزان داشته باشد.

وی گفت: شاهد همکاری مسئولین شهری هستیم و در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیئت امنایی داشته باشیم.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع  هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم به مدارس توصیه شده برنامه با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان برگزار کنند. 

کمالی تصریح کرد: در آیین تجلیل معلم نیز از 600 معلم قدردانی می‌شود. 98 معلم منتخب شهرستانی و 9 معلم کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی