Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تمام زنجیره تولید مسکن در کشور تولید می‌شود و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد و فقط باید یک نکته را درزمینه تولید مسکن مدنظر قرارداد و آن‌هم این است که رئیس‌جمهور باید شخصاً پای‌کار تولید مسکن در کشور باشند تا اقدامات در این بخش سرعت بگیرد. سید البرز حسینی در گفت‌وگو با میزان، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مصالح ساختمانی برای ساخت یک میلیون مسکن در کشور موجود است؟ گفت: از صفر تا صد مصالح تولید مسکن در کشور موجود است و ما در این بخش هیچ مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مصالح ساختمانی در زمینه تولید مسکن در کشور تولید می‌شود، ادامه داد: باید گفت ما اصلا مازاد نیازمان مصالح تولید می‌کنیم و در این بخش کمبودی نداریم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ الی ۷۶ کارخانه سیمان در کشور وجود دارد، اظهار داشت: ظرفیت تولید این کارخانه‌ها حدود ۸۰ الی ۸۵ هزار تن سیمان است، این در حالی است که نیاز داخلی ما ۵۵ هزار تن است.   حسینی اظهار داشت: تمام زنجیره تولید مسکن در کشور تولید می‌شود و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد و فقط باید یک نکته را در زمینه تولید مسکن مد نظر قرار داد و آن هم این است که رئیس جمهور باید شخصاً پای کار تولید مسکن در کشور باشند تا اقدامات در این بخش سرعت بگیرد.   بیشتر بخوانید: کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن بازدید از مرکز افتا حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت را بررسی کردند
انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مسکن در کشور تولید می شود تولید مسکن در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای