Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ایالات متحده روز گذشته -‌دوشنبه- بار دیگر از شهروندان خود خواست تا فورا کشور جنگ‌زده اتیوپی را ترک کنند.

واشنگتن هشدار داد که در صورت وقوع جنگ، عملیات تخلیه مانند آنچه در افغانستان انجام شد، وجود نخواهد داشت.

سفارت ایالات متحده در آدیس آبابا چند روزی است که از اتباع آمریکایی می‌خواهد برای خروج از کشور بلیط پروازهای تجاری رزرو کنند، زیرا شورشیان دیگر پیشروی به سمت پایتخت را رد نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت به کسانی که نمی‌توانند فورا بلیط خریداری کنند، وام ارائه می‌دهد.

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که درخواست و اقدامات ما از روی بدبینی نسبت به چشم‌انداز صلح نیست، بلکه به این دلیل است که ما عملگرا هستیم.

پرایس ابراز نگرانی کرد که مردم بر این تصور اشتباه باشند که دولت آمریکا می‌تواند عملیات تخلیه افغانستان را در هر نقطه از جهان اجرا و تکرار کند‌.  

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: واشنگتن اتیوپی اتباع آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • آیا اعتراضات دانشجویی باعث تغییر سیاست آمریکا می‌شود؟
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن