Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلامشهر گفت: در دو سال گذشته سه جلسه مشترک با حضور مسئولان اسلامشهر و بهارستان در استانداری تهران برگزار شده و تاکنون مسئولان بهارستان به هیچ یک از تعهداتشان در این جلسات در حوزه مسائل مالی جهت اجرای برخی زیر ساخت ها در واوان عمل نکردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مسعود مرسلپور درخصوص اظهارات روز گذشته نماینده بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی و شهردار پیشین صالحیه درباره پل صالحیه- واوان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا اجرایی نشدن این تعهدات و احداث برخی زیر ساخت ها و اصلاح هندسی معابر در واون بهره برداری از این پل نیز انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در صورت بهره برداری از پل صالحیه- واوان شهروندان ساکن واوان به دلیل نبود زیر سخت های لازم با مشکلات جدی مواجه خواهند شد و شایسته بود مسئولان بهارستان زمانی که یک طرفه طراحی این پل را انجام می دادند حق مردم اسلامشهر را نیز مد نظر داشتند.

مرسلپور خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان اسلامشهر از جمله اعضای شورای تامین و شهرداری اسلامشهر با برآوردهای کارشناسی در حوزه های مختلف از جمله زیر ساخت های ترافیکی از سال 94 مخالفتشان را با احداث پل صالحیه- واوان اعلام داشتند.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: اجرای هر طرحی در زمینه راهسازی الزامات مبدا و مقصد خاص خودش را دارد و نمی شود نسبت به این الزامات بی تفاوت بود و یک طرفه اقدامی کرد. طرح های اینچنینی و قابل اجرا در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و... نه یک شبه بوجود می آیند و نه یک روزه می توان از اجرای آنها ممانعت کرد.

وی در پایان گفت: با تکمیل کمربندی جنوبی و دسترسی های مناسبی که برای ساکنان بهارستان و اسلامشهر ایجاد می کند و تا بزرگراه آزادگان تداوم می یابد نیز عملاً پل صالحیه- واوان کارایی چندانی نخواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان بهارستان فرماندار اسلامشهر مرسلپور پل صالحیه زیر ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد