Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:18:50 GMT

آموزشگاه تعمیرات اپل

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۶۳۹

آموزشگاه تعمیرات اپل

دنیای امروز دنیای تخصص است. ساده ترین شغل ها به تدریج در حال تبدیل شدن به یک تخصص هستند. یکی از این تخصص ها که نیاز به آموزش عملی و اصولی دارد، حرفه تعمیرات موبایل است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنی سازان، یکی از برندهای شناخته شده و خاص بازار گوشی های تلفن همراه، برند اپل است. گوشی های اپل از طراحی و تولید متفاوتی برخوردار هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی ها حتی سیستم عامل مخصوص به خود را نیز دارند. به همین دلیل تخصص تعمیرات اپل کمی با تعمیرات گوشی های دیگر متفاوت است.

امروزه دوره های آموزش عملی تعمیرات اپل در کارگاه های مجهز آموزشگاه تعمیرات اپل برگزار می شود. تعمیرات اپل به دلیل تخصصی بودن حرفه ای بسیار پرسود است. البته تعمیرات این گوشی ها ظرافت های خاص خود را نیز دارد و تعمیر آنها مهارت بالایی را می طلبد.

گوشی های اپل دچار ایرادات بسیار رایچی می شوند که در ادامه برخی از رایج ترین آنها را مشاهده می کنید.

مشکلات رایج گوشی اپل

هرچند گوشی های اپل از لحاظ طراحی و ساخت بسیار با کیفیت هستند اما مانند گوشی های اندرویدی، گاهی با ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری مواجه می شوند. برخی از این مشکلات بسیار رایج هستند. در ادامه لیست 11 مشکل رایج گوشی های اپل را مشاهده می کنید.

شارژدهی ضعیف باتری

پر شدن حافظه

فریز شدن

تماس گوشی با آب

کار نکردن تاچ آیدی

شکستن یا ترک برداشتن ال سی دی

فراموش کردن پسورد 

گم شدن یا سرقت شدن آیفون

مشکل اتصال به وای فای

آپدیت نشدن  iOS

کار نکردن دوربین

همچنین برخی مدل های خاص گوشی های اپل دارای ایراداتی هستند که کاملا شناخته شده می باشند. سه نمونه از ایراداتی که مخصوص این مدل های خاص گوشی های اپل می باشند در زیر آمده است.

اپل آیفون سری X: مشکل تشخیص چهره یا فیس آیدی (Face ID)

قابلیت فیس آیدی یا تشخیص چهره، قابلیت پیشرفته ای است که کمپانی آیفون آن را در آیفون های سری X و بجای قابلیت تاچ آیدی (Touch ID) ارائه داد. البته این قابلیت در موارد بسیاری دچار مشکل می شود و ایراد عدم تشخیص چهره در این سری گوشی بسیار رایج است.

آیفون سری 7: مشکل آنتن یا بیس باند (Baseband)

کاربران آیفون های 7 اغلب با عبارتNo Service  در گوشی خود مواجه می شوند. حتی پس از اطمینان از سالم بودن سیم کارت و رجیستر بودن گوشی مشکل همچنان برطرف نمی شود. مشکل آنتن دهی در آیفون های سری 7 بسیار رایج است.

آیفون سری 6: مشکل نور صفحه یا بک لایت (Back light)

مشکل بک لایت و صفحه نمایش نیمه تاریک اغلب در آیفون های سری 6 دیده می شود. صفحه نمایش این سری اپل دارای دو مجموعه مدار افزاینده نور صفحه است و در صورت خرابی یکی از آنها صفحه نیمه روشن دیده می شود.

همانطور که گفتیم تعمیرات گوشی های آیفون تخصصی و بسیار پرسود هستند. در ادامه بازار کار، درآمد و سرمایه لازم برای ورود به این حرفه را بررسی می کنیم.

بازار کار، درآمد و سرمایه لازم برای ورود به بازار تعمیرات گوشی موبایل

گوشی های اپل در بین قشر به لحاظ اقتصادی قوی تر جامعه رایج هستند و هم اکنون بسیاری از افراد از گوشی های اپل مدل های مختلف استفاده می کنند. همانطور که اشاره شد، گوشی های اپل مانند همه گوشی ها دچار اشکالات متعددی می شوند و بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر خواهند داشت.

تعمیر گوشی های اپل به دلیل اینکه طراحی و ساخت متفاوت و قطعات گرانی دارند باید توسط یک تعمیرکار خبره صورت گیرد. به همین دلیل تعمیر گوشی های اپل یک تخصص خاص محسوب می شود و تعمیرات آن بسیار پر سود است.

سرمایه لازم برای ورود به بازار کار تعمیرات گوشی اپل در مقایسه با درآمد و تخصصی که فرا می گیرید مقدار زیادی نیست. برای ورود به بازار لازم است در دو مرحله هزینه پرداخت کنید. ابتدا باید در دوره های آموزش تعمیر گوشی در آموزشگاه تعمیرات اپل شرکت کنید و اصول و روش های تعمیرات گوشی اپل را به خوبی فرا بگیرید.

در مرحله دوم باید ابزارهای لازم برای تعمیر گوشی را تهیه کنید. قیمت این ابزارها بسته به تنوع خدمات مد نظر شما و کیفیت آنها میتواند بسیار متفاوت باشد. اما هرچه باشد به طور حتم با مدت کمی کار در بازار پر درآمد تعمیرات گوشی های آیفون جبران خواهند شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرات ایفون تعمیرات موبایل تعمیرات گوشی برای ورود گوشی های اپل تعمیرات اپل تعمیر گوشی گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی با کمک مجمع خیرین به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در فنی و حرفه‌ای ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدحسین درویشی شامگاه _یک‌شنبه، نهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مهارت واقع در سالن ششم بهمن فرمانداری ویژه آمل با اشاره به فعالیت دو هزار و ۵۰۰ آموزشگاه در سراسر استان اظهار کرد: از این تعداد ۳۰۰ آموزشگاه در این شهرستان وجود دارد که ۲۰۰ آموزشگاه آن به آمایش نیاز دارد.

وی افزود: در جهت جذب سرمایه‌گذار در ۲ حوزه گردشگری و صنایع‌دستی فراخوان عمومی داده شود و این باید بر مبنی عنوان سال آن هم مشارکت مردمی باشد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه در این استان ۷۰ درصد آموزش در آموزشگاه‌های آزاد انجام می‌شود، گفت: بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنعتی در استان فعال هستند، بنابراین برای ارتقای مهارت و جذب کارگر باید در سامانه عضو شوند.

درویشی با تاکید بر اینکه در جهت مهارت‌آموزی واحدهای اصناف باید وارد کار بیاید، اظهار داشت: با وجود اینکه ایجاد اشتغال در سطح کشور جایگاه بالایی قرار داریم، اما در زمینه دانش‌آموختگان در تراز پایین قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۷۰ درصد کارآموز یا دانشجوی در حال تحصیل یا دانش‌آموز هستند و این مناسب نیست، عنوان کرد: با توجه به تشکیل مجمع خیرین فنی و حرفه‌ای در این استان نیاز به فعالیت گسترده در سراسر مازندران دارد؛ تشکیل بانک اطلاعاتی در این مجمع ضروری به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در فنی و حرفه‌ای است.

این مسئول افزود: پنجشنبه مهارتی به نام مهر راه انداخته شد که در این اصناف دهیاران و بخشداران برای توانمندسازی روستا به کمک سفیران مهارت آموزی بیایند، با توجه به این‌که پایلوت آن در ۵۰۰ روستا دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 748904

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳