Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@08:57:21 GMT

هدفونی بی سیم با باتری قابل تعویض

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۶۵۹

هدفونی بی سیم با باتری قابل تعویض

هدفون‌ بی‌سیم ANC با باتری‌ قابل تعویض، موسیقی دلخواه کاربران را تا 60 ساعت بدون ذره ای قطعی پخش کرده و تجربه ای متفاوت از مکالمه با کیفیت را به کاربران هدیه می دهد.

استارت‌آپ Relods نیز برای عقب نماندن از قافله رقابت در طراحی و ساخت هدفون های بی سیم، هدفونی متفاوت را به بازار عرضه کرده است. این فناوری همزمان با قابلیت قرارگیری هدفون در محفظه شارژر، دارای 4 باتری قابل تعویض نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 باتری در محفظه درایو و 2 باتری یدکی نیز آماده برای جابجایی مغناطیسی طراحی و ساخته شده است. این فناوری جالب توجه با هر بار شارژ شدن در محفظه شارژر، 60 ساعت موسیقی دلخواه کاربران را پشتیبانی کرده و با تعویض باتری تا 9 ساعت عمر مفید دارد. اتصال باتری از طریق نیروی اتصال آهنربایی انجام شده و به سهولت در محفظه هدفون قرار گرفته و محکم می شود. 

به گفته سازندگان این فناوری، مشکل شارژ هدفون های بی سیم تنها با اتکا به محفظه شارژر در این نسخه حل شده است. چرا که در صورت فراموشی حمل محفظه شارژ، به سهولت می توانید باتری این هدفون را تعویض کرده و از عملکرد مثبت آن در هر نقطه ای از دنیا بهره ببرند. این هدفون حول تراشه QCC3040 کوالکام ساخته شده است که دارای رادیوی بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از فناوریهای aptX و AAC است. این سیستم هوشمند، پایداری اتصال بی‌سیم واقعی را تامین کرده، از گوگل پشتیبانی کرده و دارای قابلیت حذف نویز فعال برای کمک به فیلتر کردن عوامل حواس‌پرتی از دنیای بیرون است. هدفون بی سیم ANC در عین حال دارای فناوری Clear Voice Capture برای کاهش نویز پس‌زمینه هنگام مکالمه بوده و صدای کاربران را با کیفیتی بالا انتقال می دهد.

درایورهای بلندگوی حرفه ای، کیفیت پخش باکیفیت صدا در حین مکالمه و شنیدن موسیقی دلخواه را چندین برابر کرده و خاطره ای بسیار لذت بخش را در ذهن کاربر ثبت می کند. این سیستم دارای بال کوچکی برای قرارگیری بهتر در گوش طراحی شده و کاملا ضد آب و عرق است.

تنها یکی از معایب این هدفون بی سیم، تعویض باتری های تمام شده در حین رانندگی و یا در یک اتوبوسی که با سرعت حرکت می کند می تواند باشد. به محض ترمز ناشیانه راننده اتوبوس، امکان افتادن باتری در کف ماشین و شروع دردسری دوباره چندین برابر می شود. البته برای این مشکل نیز راهکاری کاملا عاقلانه وجود دارد. این که به هیچ وجه باتری هدفون های بی سیم خود را در اتوبوس و یا ماشین شخصی خود تعویض نکنید.

در صورت تمایل به خرید هدفون بی سیمANC  ، می توانید به سایت ایندی گوگو مراجعه کرده و این فناوری را با قیمتی برابر 59 دلار آمریکا پیش خرید کنید. پیش بینی شده این هدفون تا فوریه 2022 به بازارهای جهانی عرضه شود.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی