Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال در مورد بازی مقابل سوریه و غیبت مهدی طارمی صحبت کرد.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: تیم ملی بازی قابل قبولی از خودش به نمایش نگذاشت و به جز چند دقیقه پایانی بازی یعنی حدود دقیقه ۸۰ به بعد که تغییر روش دادیم و جواب گرفتیم حتی در ایجاد موقعیت روی دروازه لبنان هم عملکرد جالبی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما ۸۰ دقیقه رو به بازی هوایی آوردیم و همه ضربات سر را بازیکنان لبنان به ثمر رساندند و روی بازی هوایی نفوذ ناپذیر نشان دادند و در ۱۰-۱۵ دقیقه آخر به درستی بازی را روی زمین آوردیم و از این تغییر نتیجه هم گرفتیم ولی این اتفاق باید زودتر رخ می‌داد و همیشه اینقدر خوش شانس نیستیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد غیبت مهدی طارمی در تیم ملی و حواشی ایجاد شده گفت: من مسایل‌ را خیلی دقیق دنبال نکردم ولی چیزی که دیدم نه صحبت‌های اسکوچیچ آنقدر تند و تنش زا بود که نتوان از کنارش گذشت و نه حرفی که طارمی در توییتش زده بود تا این اندازه تند بود که بخواهیم به خاطرش روی نام او قلم قرمز بکشیم. اینجا نقش اطرافیان که نقش مدیریتی در فوتبال و تیم ملی دارند پررنگ است و باید موضوع را مدیریت می‌کردند که کار به اینجا نکشد ولی اینطور نشد.

عبدی در ادامه گفت: بخواهیم ابعاد فنی عدم حضور طارمی را بررسی کنیم به عقیده من اثرش را روی همین بازی با لبنان گذاشت و استرس و افت روحی بازیکنان تیم ملی از این بابت مشهود بود. ضمن اینکه از لحاظ تاکتیکی هم تیم ملی وابستگی خاصی به طارمی داشت و جانشینی برای او نداریم. ضمن اینکه هماهنگی خوبی با سردار آزمون داشتند و کارهای ترکیبی آنها در خط حمله ویرانگر بود ولی نبود طارمی در این بازی تاثیر منفی خود را روی عملکرد آزمون هم گذاشته بود.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال این مشکل احساس می‌کنم برطرف خواهد شد و اینکه امتیازات خوبی جمع کردیم و استرسی از این بابت نداریم اتفاق خوبی است ولی طولانی شدن غیبت طارمی می‌تواند آسیب سنگینی به تیم ما بزند و امیدوارم این موضوع طولانی نشود و به زودی آن را برطرف کنند.

عبدی در مورد اینکه چرا بلافاصله بعد از دعوت نشدن طارمی شماره او به بازیکن دیگر (صیادمنش) داده شد هم گفت: در اینجا باید دید قوانین چه می‌گویند چون در برخی تورنمنت‌ها محدودیت استفاده از شماره وجود دارد و شماره ها به ترتیب باید جلو بروند و نمی‌توان یک شماره را خالی گذاشت و اگر اینطور باشد قصوری متوجه کادرفنی نیست ولی اگر قوانین اجازه می‌دهد این شماره خالی بماند نباید آن را به کس دیگری می‌دادیم. کما اینکه بازیکنی که این شماره را دارد در بازی با لبنان هم وارد زمین شد و نتوانست کار خاصی انجام دهد. 

پیشکسوت فوتبال در مورد بازی با سوریه هم یادآور شد: امیدوارم در این بازی با استراتژی مناسبی وارد زمین شویم یا حداقل تغییر استراتژی تا دقیقه ۸۰ بازی طول نکشد. ما باید مثل ده دقیقه پایانی بازی با لبنان مقابل سوریه عمل کنیم. ماجرای مهدی طارمی که گفتم همچنان هست و فکر می‌کنم تاثیر منفی خودش را روی این بازی هم بگذارد هرچند که ما می‌توانیم در همین شرایط هم از پس سوریه بر بیاییم و پیروز از زمین خارج شویم که البته اصلا کار راحتی در پیش نداریم. این را هم باید در نظر بگیریم که کره جنوبی ما را تعقیب می‌کند و از دست دادن صدر جدول هم اتفاق خوبی نیست. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی سوریه حسین عبدی مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند