Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@20:42:17 GMT

گشایش اعتبار برای هپکو با دستور رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۸۴۹

گشایش اعتبار برای هپکو با دستور رئیسی

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آینده تولید در واحد صنعتی هپکوی اراک روشن است و در این راستا اقدامات و گشایش موثری رخ داده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، علی‌حسین رعیتی‌فرد، در جریان بازدید از هپکو و نشست با کارگران این واحد صنعتی افزود: امید است این صنعت مادرتخصصی به روز‌های پررونق سال‌های گذشته به‌ویژه سال ۸۶ با رکورد تولید ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: مطالبات مربوط به نیرو‌های بازنشسته هپکو نیز باید از سوی حلقه مدیریت اجرایی استان مرکزی پیگیری شود تا بهترین نتیجه در بازه زمانی کوتاه حاصل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: اجرای موثر مفاد قانون کار در مجموعه‌های وابسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به دستور ویژه وزیر، در حال پیگیری و اجرا است.


جلوگیری از واردات کالا‌های تولید داخل، راهبرد مهم دولت سیزدهم است


معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلوگیری از واردات کالا‌های مشابه تولید داخل با رویکرد حمایت از اصل جهش تولید، برنامه مهم دولت سیزدهم است.

علی حسین رعیتی فرد، روز دوشنبه در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از واحد صنعتی هپکو اراک در جمع خبرنگاران افزود: نیاز است مردم و شرکت‌های مختلف دولت را در راهبرد تحقق جهش تولید حمایت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر سهامدار و سهامداری سازمان تامین اجتماعی، با دستور رئیس جمهور، گشایش اعتبار برای هپکو صورت گرفته و مشکل کارت بازرگانی نیز حل شده است.

وی بیان کرد: با رقم خوردن اتفاقات خوب در این شرکت، آینده روشنی برای آن متصور است و امیدواریم که چرخ هپکو پر رونق‌تر از گذشته بچرخد و مشکلات و دغدغه کارگران حل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شرکت هپکو، محصول محور است و در صورتی که سفارش تولید محصول داشته باشد، دغدغه کارگران رفع می‌شود و هپکو با این قدرت و توان متخصصان می‌تواند با تولیدات متنوع، نیاز‌های حوزه ماشین آلات معدنی و راهسازی کشور را برآورده کند.

رعیتی فرد اظهار داشت: هپکو در حال حاضر با ظرفیت پایینی فعالیت دارد و امید است با گشایش‌هایی که در حال انجام است، ظرفیت تولید این واحد تولیدی و اقتصادی نیز افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واحد صنعتی هپکو مادر تخصصی معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد پیشکاری ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کارگران نقش تعیین کننده‌ای داشته و همگام با سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب و پس از آن نیز در جنگ تحمیلی و صحنه‌های مختلف از کیان کشور دفاع کرده‌اند.

وی افزود: رشد و شکوفایی کشورمان را مرهون کار و تلاش کارگران هستیم و کارگران ستون فقرات اقتصادی کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه روابط کار ۱۹۲۸۴ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که در طول سال گذشته توسط بازرسان ۱۹۰۰۰ بازرسی از این واحدها در راستای صیانت از جان کارگران و ایمنی و بهداشت محیط صورت گرفته است.

پیشکاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار پرونده کارگران استان در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: بالغ بر ۲۲۴ هزار نفر از مردم کردستان به‌صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند که در مجموع حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان کردستان مخاطب مستقیم وزارت کار در کردستان هستند.

وی تصریح کرد: در واحدهای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر نیز خانه‌های بهداشت راه اندازی شده و ۹۲ کارگاه آموزشی نیز در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی کارگران در استان برگزار شده است‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

کد خبر 749418

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین