Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:25:53 GMT

واکنش به درخواست غرامت میلیون دلاری کودایی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۷۹۰۸

واکنش به درخواست غرامت میلیون دلاری کودایی

در فضای خبری این طور گفته شده است که زهره کودایی به خاطر اتهامی که فدراسیون فوتبال اردن به او زده درخواست غرامت یک میلیون دلاری داشته است. 

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اردن در نامه ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده جنسیت دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره اردنی ها مشخصا به زهره کودایی دروازه بان اول تیم ملی فوتبال بانوان ایران است که در بازی با اردن با مهار چند ضربه پنالتی تیم حریف اردنی ها را در صعود به جام ملت های آسیا ناکام گذاشت. 

 

فدراسیون فوتبال اردن نسبت به این خبر که دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران درخواست غرامت یک میلیون دلاری از آنها به خاطر اتهامی که به وی وارد کرده اند، داشته است واکنش نشان داد. یک منبع درفدراسیون فوتبال اردن در این باره به  خبرنگار سایت الکوره گفت: « فدراسیون فوتبال هیچ درخواستی برای پرداخت غرامت به بازیکن ایران دریافت نکرده و بر خلاف شایعاتی که در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شده مکاتبه‎ای در این خصوص با این فدراسیون انجام نشده است. آنچه ما انجام دادیم ارسال درخواست رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت تعیین و اعلام رسمی جنسیت دروازه‎بان تیم ملی ایران بوده که تا کنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم. این اولین بار نیست که جنسیت بازیکنان تیم ملی بانوان ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد و پیش از این در سال 2015 هم برخی از فدراسیون‌های دیگر چنین درخواستی را مطرح کرده بودند.»

 

صبح امروز سایت الدوحه نوشت شکایت فدراسیون فوتبال اردن علیه دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران رد شده است. اما سایت الکوره نوشته است: پرونده شکایت فدراسیون اردن از زهره کودایی دروازه بان تیم ملی بانوان ایران هنوز در جریان است.منابعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما خبر دادند شکایت فدراسیون اردن همچنان در حال بررسی است و هنوز تکلیف این موضوع مشخص نشده است. باید دروازه بان ایران به کمیته پزشکی AFC فراخوانده شود تا تست های پزشکی روی این بازیکن انجام شود و در نهایت تصمیم نهایی صادر شود. منابع AFC اعلام کردند کمیته مخصوص بانوان در AFC شکایت اردن را دریافت کرده و هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و آنچه که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد.

فوتبال بانوان اردن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان اردن تیم ملی فوتبال بانوان ایران فدراسیون فوتبال اردن دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران! کد خبر 847048 برچسب‌ها ایران و اسرائیل آرژانتین خبر ویژه ایران و آرژانتین

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم