Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ با حضور و سخنرانی مجازی  سعید خطیب زاده، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امورخارجه، دوشنبه ۲۴ آبان‌ ماه ۱۴۰۰،  گوشه ایران در دانشگاه تکنولوژی برونئی به نام پرفسور مریم میرزاخانی،  افتتاح گردید.

در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه، اساتید و دانشجویان و سفرای خارجی مقیم دارالسلام و خانم حمیرا ریگی سفیر کشورمان برگزار شد، سعید  خطیب زاده با اشاره به تاریخ تمدن ایرانی، از اندیشمندان ایران مانند خوارزمی،

عمر خیام، ابوریحان بیرونی و بسیاری از دانشمندان سرشناس دیگر، ایران را از گذشته های دور طلایه دار علم و دانش بخصوص ریاضی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه  با تجلیل از مقام پرفسور مریم میرزاخانی،  بعنوان یکی از افتخارات ایران و جهان اسلام،  از ابتکار دانشگاه تکنولوژی برونئی در نامگذاری گوشه ایران بنام این دانشمند جهانی قدردانی نمود و امیدواری نمود این گونه اقدامات باعث تعمیق هرچه بیشتر روابط دو کشور مسلمان ایران و برونئی شود.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مریم میرزاخانی وزارت امور خارجه ایران سعید خطیب زاده افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود