Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اطلاع رسانی این پلیس از برخورد شدید سواری تیبا با جدول کناری مسیر آزادگان به شمال بعد از مخصوص خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی این پلیس اظهار داشت: در ساعت ۱۱:۳۲ ظهر دیروز در مسیر آزادگان به شمال بعد از مخصوص یک دستگاه سواری تیبا پس از انحراف، با جدول کناری این مسیر به شدت برخورد می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی ادامه داد: کارشناسان پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب پس از دریافت خبر برخورد یک دستگاه تیبا با جداول کناری راه، بلافاصله به محل اعزام می‌گردند و پس رسیدن به محل حادثه مشاهده می‌کنند که این سواری پس از عبور از جداول از حاشیه راه خارج و به شدت آسیب دیده و در نهایت متوقف گردیده است.   بیشتر بخوانید: سهم سه و نیم درصدی تهران از تصادفات سال گذشته کشور
وی گفت: تیم پلیس راهور فاتب بلافاصله ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ: علت این حادثه را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بیان کرد و از رانندگان خواست در حتما با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری نمایند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

وی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابان‌های مشهد عادی و روان است.

کد خبر 6098155

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد