Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان از پشتیبانی از عزم تولیدکنندگان برای رشد ظرفیت تولید گوشت مرغ خبر داد و تاکید کرد که همه دستگاه‌های متولی باید برای تحقق رونق تولید در جهت توسعه اشتغال، حمایت های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (سه‌شنبه) در بازدید از کشتارگاه صنعتی سپیدرود رشت، به سهم ۱۰ درصدی گیلان  در تولید مرغ، دام و طیور کشور اشاره و آن را یکی از مزیت‌های نسبی تولیدات استان ذکر و خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۵۵۰ تن مرغ در گیلان تولید می‌شود که نزدیک به ۲۵۰ تن در گیلان، توزیع و مابقی به استان‌های تهران و البرز ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه باید کل فرآیند زنجیره تولید از جوجه کشی تا کشتار را در گیلان داشته باشیم و موانع را برطرف کنیم، افزود: بایستی از تهیه تا تولید خوراک مرغ نیز در استان باشد که خوشبختانه عزم و اراده خوبی برای افزایش ظرفیت تولید استان وجود دارد.   نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم بهره‌گیری از تمامی امکانات در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت تولید مرغ تأکید و با یادآوری بازدید هفته گذشته خود از یک واحد جوجه کشی تصریح کرد: باتوجه به سیاست‌های دولت مبنی بر اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی ، باید تلاش کنیم تا با حمایت از تولیدکنندگان قیمت جوجه‌های یک‌روزه و نرخ‌گذاری آن به ثبات برسد.    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مانعی در بخش تولید و عرضه نداریم، خاطرنشان کرد: در این مسیر با ابزارهای حمایتی و تسهیلاتی تولیدکنندگان را تشویق می‌کنیم تا ظرفیت تولید را توسعه دهند.    استاندار گیلان با بیان اینکه تولیدکنندگان باید با حمایت دستگاه‌های متولی به افزایش میزان تولید و رونق آن دلگرم باشند، گفت: با افزایش تولید، توسعه مرغداری‌ها و کشتارگاه ها ، شاهد ارتقاء میزان اشتغال جوانان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه اشتغال استاندار گیلان تولید گوشت مرغ ظرفیت تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، متن بیانیه به شرح زیر است:   بسمه تعالی   گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر پیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود. معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند. حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد. روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسوز تبریک و تهنیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر