Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به اوج خود رسیده است و این بازی‌ها در تمام قاره‌ها حساسیت‌های زیادی را ایجاد کرده است.

بامداد فردا، اما مسابقه‌ای برگزاری می‌شود که علاوه بر جذابیت‌های همیشگی که دارد دیداری حیثیتی برای هر ۲ تیم است. آرژانتین و برزیل بامداد فردا در شرایطی به مصاف هم می‌روند که نتیجه گیری در این مسابقه حساس برای آن‌ها اهمیت فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزیلی‌ها که به دنبال ادامه دادن حفظ رکورد شکست ناپذیری خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی هستند با تمام وجود می‌خواهند انتقام شکست خانگی خود را در فینال رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۱ از یاران مسی بگیرند و نگذارند آن‌ها به راحتی به جام جهانی صعود کنند و آرژانتینی‌ها نیز امیدوارند با شکست رقیب پر قدرت خود صعودشان را به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی کنند و بعد از رقیب خود دومین تیم صعود کننده این منطقه به جام جهانی فوتبال باشند و همچنین رکورد شکست ناپذیری رقیب خود را نیز بشکنند.

برزیل و آرژانتین بامداد چهارشنبه در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در ۱۴ تقابل اخیر این ۲ تیم نتایج بسیار نزدیکی رقم خورده است. به نحوی که در این مسابقات برزیل و آرژانتین هر کدام ۶ مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و ۲ مسابقه نیز با تساوی به اتمام رسیده است. نتایجی که نشان از نزدیکی بیش از حد این ۲ تیم به یکدیگر است.

این ۲ تیم بامداد فردا باید مسابقه دور برگشت خود را در حالی برگزار کنند که دیدار دور رفت آن‌ها در برزیل با حاشیه‌های بزرگی نیمه تمام ماند و به سر انجام نرسید. برزیل و آرژانتین در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی در ماراکانا به مصاف هم رفتند، اما تنها کمتر از ۱۰ دقیقه از بازی نگذشته بود که ماموران پلیس به زمین مسابقه آمدند و بازی با جنجال تمام شد. در ادامه مشخص شد که به دلیل ورود غیرقانونی ۴ بازیکن آرژانتین به برزیل برای این بازی، پلیس فدرال وارد زمین شده و اجازه ادامه بازی را نداده است.با این وجود به نظر می‌رسد این بار دیگر این ۲ تیم راهی جز تقابل با یکدیگر را ندارند تقابلی که خیلی‌ها به دنبال دیدن آن هستند.

تیم ملی فوتبال برزیل اکنون با ۱۱ پیروزی و یک تساوی و کسب ۳۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی حضور دارد و صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حتمی کرده است و در طرف دیگر آرژانتینی‌ها نیز با ۸ پیروزی و ۴ تساوی و ۲۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و پیروزی مقابل سلسائو به معنی صعود یاران لیونل مسی به جام جهانی قطر است.

اولین تقابل تاریخ آرژانتین و برزیل به سال ۱۹۱۴ برمی گردد که آلبی سلسته با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و بامداد فردا نیز این ۲ تیم بار دیگر سوپرکلاسیکوی فوتبال جهان را برگزار می‌کنند.

تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل چهارشنبه از ساعت ۳ بامداد در ورزشگاه سن خوان دل بیسنتناریو به مصاف هم می‌روند.

بیشتربخوانید

درخشان مثل عملکرد برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی فوتبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی تیم ملی برزیل تیم ملی فوتبال آرژانتین مقدماتی جام جهانی برزیل و آرژانتین جام جهانی بامداد فردا مصاف هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، در پی حریق بامداد امروز منطقه امامزاده ابراهیم شفت، حداقل ۱۵۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری طعمه حریق شد اما کسی آسیب جانی ندیده است.

فارس در خبری نوشت: نیمه‌شب گذشته حدود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب، حریق در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم علیه السلام شفت شروع و ساعت ۰۰:۰۰ بامداد حریق به اطلاع ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت، اعلام شد.در پی حریق شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت، عوامل امدادی و اورژانس به محل حریق در محل حادثه حضور یافتند.

به گفته مهدی نقدی، فرماندار شفت در پی حریق امامزاده ابراهیم شفت خودروهای اطفای حرق از شفت، احمدسرگوراب، فومن، رشت و شهر صنعتی خرفکل با حداقل ۱۵ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.آنگونه که فرماندار شفت اعلام کرده، عملیات اطفای کامل شهرک جوبی امامزاده ابراهیم شفت تا ساعت پنج بامداد ادامه داشته است.ارزیابی های اولیه بیانگر سوختن کامل ۴۰ واحد مسکونی حداقل سه طبقه با بنای کاملا چوبی بوده که حداقل ۱۵۰ واحد مسکونی، تجاری و اقامتی را شامل می شود.برق و شبکه ارتباطی منطقه امامزاده ابراهیم شفت کاملا قطع شده و تلاش ها برای برقراری آنها ادامه دارد.

علی یوسفی رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه السلام نیز خبر داد که به حرم آسبی نرسیده و با تلاش های عوامل امدادی از حریق آتش به آستان مقدس جلوگیری شده است.

مهدی سلیمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت نیز اعلام کرد که در جریان آتش سوزی آمامزاده ابراهیم کسی آسیب جانی ندیده است.به گفته وی، تنها سه مورد ارجاع سرپایی به بیمارستان امام رضا علیه اسلام شفت از شهرک چوبی امامزاده ابرایهم انجام شده که در اثر استرس ناشی از سوختگی بوده است.

هم اکنون نیز تیم بهداشت محیط شفت نیز در محل حادثه حضور دارند و عوامل تهیدزا را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می کنند.یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در جریان آتش‌سوزی بامداد امروز امام زاده ابراهیم شفت در محل حادثه اعزام شد اما چون این سانحه مصدمی نداشت به مرکز استان، برگشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902057

دیگر خبرها

  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • ایران ابرقدرت نظامی منطقه/ معادلات قدرت به نفع مسلمان رقم خورد
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد