Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@22:55:08 GMT

شکایت اردنی‌ها از تیم زنان ایران رد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۸۲۸۱

شکایت اردنی‌ها از تیم زنان ایران رد شد

ایران اکونومیست- یک نشریه قطری خبر داد که شکایت اردن از تیم زنان ایران بابت استفاده از یک بازیکن رد شد.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در ضربات پنالتی برای اولین بار موفق به صعود به این رقابت‌ها شد که پس از پایان این بازی‌ها فدراسیون فوتبال اردن  از تیم ایران بابت استفاده از یک بازیکن رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نامه که اردنی ها به AFC ارسال کرده بودند، آمده بود:

تیم ایران در انجام این اقدامات با حضور مردان به عنوان بازیکنان زن در تیم بانوان و استفاده از دوپینگ، سوابقی دارد.

در این نامه آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بررسی کند و در صورت شک و شبهه اقدامات لازم را انجام دهد.

با توجه به شواهد ارائه شده توسط AFC و با توجه به اهمیت این رقابت‌ها، از AFC درخواست می‌کنیم تا تحقیقات شفاف و روشنی را توسط هیاتی متشکل از کارشناسان مستقل پزشکی برای بررسی صلاحیت بازیکن مورد نظر و سایر اعضای تیم آغاز کند، به خصوص اینکه تیم فوتبال بانوان ایران سابقه مسائل جنسیتی و دوپینگ را دارد.

ما امیدواریم که شما روند قانونی را برای حفظ یکپارچگی بازی در آسیا دنبال کنید. مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما در مورد نتیجه این تحقیقات هستیم.

این در حالی است که یک نشریه قطری خبر داد که این شکایت توسط AFC رده شده است.

در خبری که نشریه معتبر استاد الدوحه منتشر کرد، نوشته شده: کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون اردن پاسخ داد: دروازه بان ایران زن  و نامش زهرا خدای است.

 

 

 ایرنا

 

       

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان